مرور رده

تلکس

واریزی جدید برای فرهنگیان قبل از پایان سال

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از پرداخت معوقات حق‌التدریس، نیروهای خریدخدماتی، مدیران و معاونان شیفت دوم مدارس، حق التدریس معلمان طرح تثبیت یادگیری ایام کرونا، سنوات ارفاقی معلمان ایثارگر و استثنایی و هزینه‌های فوت و ازدواج فرهنگیان خبر داد.

بازدهی بازار سهام در سال ۱۴۰۲ +اینفوگرافیک

بورس ۱۴۰۲ پایان یافت و بازار سهام پس از چند روز استراحت کار خود را در سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد کرد. به همین بهانه باید دید شاخص‌های بورسی در سال گذشته چه عملکردی از خود بر جای گذاشته‌اند؟

مرجع تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند +ویدئو

صولت مرتضوی، وزیر کار گفت: به این نتیجه رسیدیم که با ارسال لایحه‌ای به مجلس نحوه تعیین حداقل حقوق کارگران را به مجلس واگذار کنیم که بهترین مرجع برای تصمیم‌گیری در این موضوع است.

صداوسیمای ضدسلبریتی شکست را قبول کرد؟

تلویزیون و مدیران صداوسیما به این نتیجه رسیدند که نتیجه سالها کار و زحمت دیگران را نمی‌توان یک شبه دور ریخت و به جای آن اتفاقی را رقم زد که فقط مطلوب خودمان است!

خواننده پرحاشیه تبرئه شد؟

توماج صالحى توسط شعبه ۱۱۷ دادگاه کیفری ۲ اصفهان از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت آمیز در رابطه با ویدیوی منتشره در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه شد.

خداحافظی رسمی عادل با تلویزیون!

عادل فردوسی‌پور امور مربوط به بازنشسته شدنش از صداوسیما را از ماه‌ها قبل شروع کرده بود و امروز رسما بازنشست شد.

سوال مهم از امام جمعه موقت تهران: چه کسی در دفترخانه سند باغ ۱۰۰۰ میلیاردی را امضا کرد؟

آقای کاظم صدیقی حتی اگر حرف تان را حمل بر صحت کنیم که خبر نداشتید موسسه ای به اسم شما زده اند باید بپرسیم آن کسی که مثلا در ساعت ۱۰:۳۰ روز ۱۹ آذر ۱۴۰۲ به دفترخانه رفته و سند انتقال باغ را به موسسه امضا زده چه کسی بوده است؟
بارگذاری مطالب بیشتر