افشاگری مسیح علینژاد بعد از ۸ ماه: ۳ بار به خانه امن منتقل شدم/ باورم نمی‌شد ایران تا خانه‌ام هم نفوذ کرده/ از آمریکا ممنوع‌الخروج شده‌ام

مسیح علینژاد در خصوص گزارش وزارت دادگستری آمریکا گفت: در این مدت سه بار به خانه امن منتقل شدم اما پلیس به من اطلاع داد نیروهای ایران خانه امن را هم شناسایی کرده و تحت نظر دارند.

به گزارش تازه نیوز، در پی گزارش وزارت دادگستری آمریکا مبنی بر اقدام چهار ایرانی برای ربایش یک روزنامه‌نگار ایرانی الاصل، مسیح علینژاد در گفت‌وگو با رسانه ایرانی‌زبان مقیم انگلیس مدعی شد که هشت ماه است تحت حفاظت پلیس آمریکا قرار دارد اما اجازه نداشته این موضوع را رسانه‌ای کند.

علینژاد در این خصوص گفت: هشت ماه پیش پلیس اطلاعاتی را در اختیارم گذاشت که باورم نمی‌شد. همیشه می‌گفتند آمریکا امن است و خطری ما را تهدید نمی‌کند اما متوجه شدم ایران تا خانه من هم نفوذ کرده است. پلیس عکس‌هایی به من نشان داد که باورم نمی‌شد: عکس‌هایی از درون خانه‌ام، همسرم و فرزندانش که توسط نیروهای ایران گرفته شده بود.

او در ادامه از تدابیر امنیتی پلیس فدرال طی هشت ماه گذشته گفت: در این مدت سه بار به خانه امن منتقل شدم اما پلیس به من اطلاع داد افراد مورد نظر خانه امن را هم شناسایی کرده و تحت نظر دارند. به تازگی به من اطلاع داده شد که حق خروج از آمریکا را هم ندارم. به پلیس گفتم نمی‌توانم؛ باید فرزندم را ببینم، باید به کنفرانس بروم، اما پلیس گفت اگر اقدام به خروج از آمریکا کنم در فرودگاه جلوی من را خواهند گرفت.

در این ارتباط: اتهام آدم‌ربایی وزارت دادگستری آمریکا به ۴ ایرانی/ مسیح علینژاد تحت حفاظت پلیس فدرال

۱ نظر
  1. سعید

    ایران همین جوری بترسونش مثل همین ادم ربایی تا ببینیم حرافی هاشو علیه ایران پایان می ده یا نه

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.