اشتباه بزرگ یک تاجر پرویی

۵ هزار لباس لیونل مسی را باید دور ریخت! +عکس

توئیت خبرنگار قطری در مورد لیونل مسی ضرر بزرگی به یک تولیدکننده اهل کشور پرو زده است.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش‌سه، بعد از نهایی شدن انتقال مسی بود که محد الکعبی، خبرنگار قطری و نزدیک به گروه مالکان باشگاه پاری سن ژرمن تصویری با لباس لیونل مسی و شماره ۱۰ این بازیکن منتشر کرد تا همگان تصور کنند ستاره آرژانتینی و جدید این باشگاه مانند همیشه با شماره ۱۰ بازی خواهد کرد. حتی در روزهای ابتدایی شایعاتی در مورد تماس نیمار با لیونل مسی و تعارف شماره ۱۰ به این ستاره آرژانتینی منتشر شد، اما در نهایت مسی تصمیم گرفت شماره ۳۰ را در تیم جدیدش انتخاب کند.

اما این توئیت محمد الکعبی ضرر بزرگی به یک تولیدکننده اهل کشور پرو زد. او وقتی تصویر این خبرنگار را با پیراهن باشگاه فرانسوی منقش به با مسی و شماره ۱۰ در توئیتر دید، پیشدستی کرده و برای کسب حداکثر سود خیلی تصمیم گرفت پنج هزار پیراهن با شماره ۱۰ پاری سن ژرمن و نام لیونل مسی تولید کرده و به خیال خود سریع تر از همه به فروش برساند.

اما در نهایت مسی اعلام کرد شماره ۳۰ را انتخاب کرده و در فصل جدید با همان شماره ای به میدان می رود که در سال های ابتدایی حضورش در بارسلونا به تن کرده بود. بدین ترتیب این تاجر پرویی ضرر بزرگی را متحمل شده، زیرا بعید است در شرایط فعلی کسی تمایلی به خرید پیراهن پاری سن ژرمن با شماره ۱۰ و نام لیونل مسی داشته باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.