سایپا آپشن خودروهای برتر جهان را مسخره کرد!

سایپا به‌جای پاسخ‌گویی در مورد کیفیت بسیار نازل و قیمت بالای خودروهای خود، از آپشن‌های فراوان در خودروهای مدرن انتقاد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تحریریه، سال‌هاست که بازار انحصاری خودرو در ایران موجب شده خودروسازان با خیال راحت به تولید بی‌کیفیت‌ترین خودروها پرداخته و محصولات خود را به بالاترین قیمت ممکن به مردم ایران بفروشند. اما مدتی است خودروسازان پا را از این فراتر گذاشته و از دولت (در واقع از مردم) طلبکار شده و بارها گفته‌اند که دولت باید زیان‌های میلیاردی آن‌ها را پرداخت کنند.

کاش توقعات خودروسازان داخلی در این نقطه به پایان می‌رسید؛ اما به‌دلیل قدرت سیاسی بالا و حمایت عجیب برخی مقامات از خودروسازان، شاهد جابه‌جایی مرزهای طلبکاری توسط انحصارگران خودرو در ایران هستیم!

سایت سایپانیوز در گزارشی ترجمه‌ای تحت عنوان «آپشن‌هایی که بیش از حد و قواره بزرگنمایی شده‌اند» بسیاری از آپشن‌های جدید در خودروهای مدرن دنیا را به باد انتقاد و تمسخر گرفته است. در ابتدای این گزارش آمده این روزها خودروها همه چیز دارند جز سینک آشپزخانه! [به استثنای وانت برقی ریویان] اما همه آپشن‌ها و امکانات جدیدی که در خودروهای مدرن نصب شده‌اند به یک اندازه مفید و کارا نیستند. برخی هم جز تبلیغ و هوچی‌گری نیستند. البته بین مشتریان خودروهای مدرن هم اتفاق نظر وجود ندارد و ممکن است برخی از این موارد برای برخی از مشتری‌ها خیلی هم جالب و دوست‌داشتنی باشند. سپس برخی آپشن‌های خودروهای جدید را به باد تمسخر و انتقاد گرفته است. آپشن‌هایی چون سامانه کمک به راننده، دکمه‌ای شدن دنده‌ها در خودروهای اتومات، صفحه نمایش لمسی بزرگ روی داشبورد، سامانه خودران، داشتن ۳۶ بلندگو و سان روف!

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.