استاندار تهران: دورکاری کارمندان تا پایان شهریور به قوت خود باقی است

استاندار تهران اعلام کرد که دورکاری کارمندان تا پایان شهریور ماه همچنان به قوت خود باقی است و از ساکنان استان خواست تا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و زدن ماسک در این زمینه همکاری کنند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، «انوشیروان محسنی‌بندپی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان تهران همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد، افزود: تغییری در آمار بستری‌شدگان به وجود نیامده و همچنان پایدار و بدون تغییر است.

وی اظهار داشت: طرح ترافیک همچنان از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۶ ادامه دارد و بنا نداریم مترو تهران را تعطیل کنیم زیرا بیش از ۹۵ درصد مسافرن مترو از ماسک استفاده می‌کنند و از شهروندان می خواهیم با رعایت فاصله اجتماعی در اماکن شلوغ، مانع گسترش ویروس کرونا در تهران شوند.

«محسنی بندپی» همچنین به فعالیت مدارس شهر تهران اشاره کرد و افزود: همانطور که رییس‌جمهوری محترم اعلام کردند فعالیت مدارس به صورت حضوری، غیرحضوری و استفاده از تکنولوژی آموزشی بوده و در پایتخت و سطح استان نیز این شرایط در حال اجراست و هیچ محدودیتی در این زمینه قایل نیستیم.

به نقل از سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۳۹۳ هزار و ۴۲۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و تعداد جان‌باختگان کرونا در کشور به ۲۲ هزار و ۶۶۹ نفر رسیده‌اند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.