معوقات بازنشستگان در هفته اول آذر پرداخت می‌شود؟/ پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان به کجا رسید؟

برخی از فرهنگیان بازنشسته اعلام کرده اند که در تماسی که با وزارتخانه آموزش و پرورش داشتیم اطلاع یافتیم، پاداش پایان خدمت، هر روز در دو استان کشور پرداخت می‌شود.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از جماران، فرهنگیان بازنشسته در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت در همین روزهای آتی هستند.

فرهنگیان بازنشسته در تماس با خبرنگار ایلنا، اعلام کردند: در تماسی که با وزارتخانه آموزش و پرورش داشتیم اطلاع یافتیم، پاداش پایان خدمت، هر روز در دو استان کشور پرداخت می‌شود.

احتمالاً در همین هفته تمام معوقات به ترتیب واریز می‌شود

 

از قرار، شماره حساب بانک ملی که در زمان شاغلی حقوق به آن حساب واریز می‌گردید، همان شماره حسابی است که باید فعال باشد تا پاداش پایان خدمت بازنشستگان به آن واریز شود.

نمایندگان بازنشستگان می‌گویند: بازنشستگان نباید نگران باشند چون احتمالاً در همین هفته تمام معوقات به ترتیب واریز می‌شود.

14 نظر
  1. امیر

    بریدگم شید هر هفته شنبه ها میایید خبر میدهید تاپایان هفته واریزمی شود بعد تا هفته بعدش خبری ازتان نیست …

  2. اب

    این صحت داره؟!!!!!!

  3. علیرضا حیدری

    خب بقیه بازنشستگان کشوری چی میشن؟! هر روز که در پرداخت معوقات بازنشسته تعلل کنید کلی خسارت و عقب ماندن از رشد قیمتی در جامعه بهشون تحمیل کردید، از طرفی هم سود حاصل از حق و حقوق بازنشسته که در بانک و خزانه نگهداشتید به جیب خودتون میره!! و اینا میشه حق الناس، اگر می فهمید و اعتقاد دارید حقشون را پرداخت کنید.چون حق مردم یه روزی در گلویتان گیر کرده و خفه تان خواهد کرد.

  4. معلم

    هر دروغی به کرات همه مسئولین در مورد پرداخت گفته اند و ده ها بار دستور و تذکر داده اند چگونه این خبر که منبعش چند فرهنگی است قبول کنم

  5. دیوانه

    ایلنا تو هم درغگویی جمع کن بندو بساطتو

  6. ر

    باز هم دروغ

  7. بازنشسته فراموش شده

    یه همکاری داشتیم که هیچوقت درست و حسابی مدرسه نمی آمد ، میگفت این دولت ارزش کار کردن ندارد . شعارش این بود که سی سال معلم باش ، سی تا مدرسه عوض کن. میگفت تا مدیر بخواد بفهمه تو کار کن نیستی سال تحصیلی تموم شده . آنقدر اذیت کرد تا آخر اداره به عنوان معلم پرورشی او را بکار برد و او به یه نفر پول میداد تا جای او مدرسه بیاید و خودش دنبال خرید و فروش خانه و زمین بود . آخر هم با 25 سال سابقه و 30 روز حقوق بازنشسته شد. راست میگفت این دولت فقط کیسه دغل کاران و شیادان را پر میکند.

  8. ناشناس

    لطفا به فکرکلیه بازنشستگان سال۹۹هم باشیدگناه دارن اوناهم ۳۰ سالخدمت کردن

  9. شیرزاد

    باسلام.اگر درست میگویید و صحت دارد.نام استانها و تعداد بازنشستگان کشوری و لشکری و آموزش و پرورش را اعلام کنید تا ما هرروز سه بار حسابهایمان را چک نکنیم.متشکرم

  10. علی

    یه بامعرفت تو
    دولت ندارن که بیاد نحوه پرداخت رو توضیح بده ،
    منبع دروغ شده ،این خرده رسانه ها!
    موقع رای گیری دم از عدالت میزدن ،
    حالا وقتشه ،عدالتتون رو نشون بدین!
    ۳۰هزار فرهنگی هرروز لعنت ونفرین می کنن ،بنیا د کاختان خراب خواهد شد،مملکت را شماها خراب میکنید ،
    اونوقت از مردم انتظار همراهی دارین؟

  11. م

    ای خائنین دروغگو. تاکی دروغ تاکی حقه بازی. برید بمیریدهمتون از مسئول گرفته تا خبرنگار کذاب.

  12. علی

    خدا خودش شاهده که یه روزی زن و بچه ها تون تاوان این دروغ ها تون و که با آبروی بازنشستگان بازی کردین میدین خودتونم به بیماری جذام وپیسی مبتلا می شین
    چطور زمانی که کلاس ۵۲ نفره را پنج پایه اداره میکردیم به هرکس می گفتی باور نداشت که یه زنگ ۴۵ دقیقه کسی بتونه اول تا پنجم در یه زنگ تدریس کنه شغل انبیا داشتیم در برف و بوران سرما و گرما بابخاری نفتی سر میکردیم در دور افتاده ترین روستاها که هیچ امکانات بهداشتی حتی آب سالم نداشتیم بخوریم
    شغل انبیا بود چطور سر ماه به ماه حق بازنشستگی ازمان کم میشد کسی نمی گفت چرا کم میشه ۱۷ ماهه پول خودمان نمیدیم
    آخه بترسین از آهی گاهی این آه جگرسوز بازنشسته که دختر دم بخت ، پسر بیکار همسر مریض و مستاجر دارن دودمان تان را خواهد
    سوزاند

  13. جواد م

    خدا وکیلی اگه اخبار منتشر شده تو این یک سال را در مورد پاداش کنار هم بگذاریم یک بار پرداخت شده دفعه بعد احتمالا پرداخت میشه و بار سوم یک جایی گیر داره و همینطور تکرار شده بیشتر دانشمندان شیعی بر این باورند که قبح دروغ ذاتی نیست. آنها با استناد به ادلۀ عقلی و نیز روایات حکم کرده‌اند که بنا بر مصلحت، دروغ‌گویی جایز و گاه لازم است.

  14. جمعی از بازنشستگان بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی از ارومیه سال 99

    دروغی بیش نیست قبلا ماهها قبل اقای نوبخت و بعد اقای مخبر و بعد اقای رضایی دستور پرداخت پاداش بازنشستگان سال 99 را داده بودند پس چرا پرداخت نشد بیش از یک سال و نیم گذشته و هنوز پرداخت نشده …؟؟؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.