بازیگر معروف آمریکایی: مردان در فرهنگ امریکایی به شدت زنانه شده‌اند!

شان پن در مصاحبه ای به طور غیر مستقیم گفته که «ژن بزدلی» ممکن است دلیل این باشد که بعضی مردها به جای شلوار، دامن می پوشند.

به گزارش تازه‌نیوز، پن که اخیراً فیلم Flag Day را کارگردانی و همراه دخترش دیلان پن در آن بازی کرده اخیراً به این روزنامه بریتانیایی گفته که با به چالش کشیده شدن نقش های جنسیتی، «این روزها رفتار مردانه کمتر دیده می شود.»

در این مصاحبه که با محوریت فیلم Flag Day انجام می شد، از پن خواسته می شود که بیشتر توضیح بدهد. این بازیگر ۶۱ ساله می گوید: «من فکر می کنم مردها تاحدی زنانه شده اند. زنانی بسیار قوی در زندگی من وجود دارند که فکر نمی کنند که مردانگی نشانه ی ظلم و اجحاف در حق آنهاست. فکر می کنم ژن های بزدلی زیادی وجود دارد که باعث می شود مردان شلوار جین شان را با دامن عوض کنند.»

او ادامه می دهد: «من از آن دسته آدم ها هستم که فکر می کنند مردان در فرهنگ امریکایی به شدت زنانه شده اند. من فکر نمی کنم که خشن بودن یا حساس نبودن یا بی احترامی به زنان ربطی به مردانگی داشته باشد. هرگز چنین فکر نکرده ام. اما فکر نمی کنم که برای عادلانه رفتار کردن با زن ها باید یکی از آن ها بشویم.»

اگرچه برخی گروه ها به خصوص جامعه تراجنسیتی ها دهه هاست که رو به عدم پیروی از الگوهای جنسیتی آورده اند اما در سال های اخیر این قضیه با رو آوردن تعدادی از سلبریتی ها به آن بیش از پیش برجسته شده است.

مدتی قبل هری استایلز تبدیل به اولین مردی شد که عکسش در حالی که لباسی زنانه پوشیده بود، روی جلد مجله ی «ووگ» رفت و در مصاحبه اش با این مجله درباره ی سبک سیال و منعطف خود در لباس پوشیدن و مُد سخن گفته بود.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.