دو جوان خارجی که از زنان زورگیری می‌کردند دستگیر شدند

دو جوان اتباع کشور همسایه که با تهدید، طلا و گوشی زنان را در باقرشهر سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی شهرستان ری در تشریح این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری توسط دو جوان با یک دستگاه موتورسیکلت که با تهدید، طلا وگوشی تلفن همراه بانوان را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران کلانتری باقرشهر قرار گرفت.
او افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقرشهر با رصدهای میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند.

به نقل از شرق، سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام شد، اعلام کرد: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات انجام‌شده مشخصات و آدرس مخفیگاه همدستش را به مأموران اعلام کرد، ابراز کرد: تیم عملیاتی کلانتری باقرشهر با هماهنگی‌های قضائی متهم دیگر را نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و موتورسیکلتی که به وسیله آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند نیز توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: متهمان دستگیرشده که سوابق متعدد زورگیری داشتند در تحقیقات به‌عمل‌آمده ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۱۲ فقره زورگیری در محدوده باقرشهر معترف و پس از اخذ شکایت مال‌باختگان و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.