تماس تلفنی میرحسین موسوی با مهدی کروبی

محمدعلی ابطحی از تماس میرحسین موسوی با مهدی کروبی خبر داد. این دو از سال ۸۹ تاکنون در حصر خانگی به سر می‌برند.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از انصاف‌نیوز، آقای ابطحی در خاطرات اول نوروز ۱۴۰۱ خود در اینستاگرام نوشت:

طبق معمول سنوات پیش، روز اول فروردین تهران‌گردی کردیم، خانوادگی، با برادرم و یکی از اقوام. این‌بار بخش‌هایی از مرکز شهر که ندیده بودیم. کمال سوء‌استفاده از خلوتی بی‌نظیر تهران.

دیشب منطقه‌الفراغ بود. ۲۹ اسفند بود و سال تحویل بدون اینکه اول فروردین باشد. از پای سفره هفت سین بلند شدیم، سر شام بودیم که آقای کروبی بزرگوارانه تماس گرفت. قبلش درخواست داده بودم. کلی چاق سلامتی کردیم. می‌گفت مهندس موسوی هم به ایشان زنگ زده بود. محصوری از حال محصور دیگر می‌گفت.خوب است تلفن را اخیرا آزاد گذاشته‌اند.گفتم قرن تمام شد و حصر تمام نشد. معتقد بود حصر تمام نمی‌شود. کلی صحبت کرد که اگر بخواهم نقل کنم نقطه‌چین‌هایش خیلی زیاد می‌شود. بعد هم حاج خانم با خانمم کلی حرف زد.

اول فروردین ۱۴۰۱ که شد رفتیم مرکز تهران. محله عودلاجان. کوچه‌های تنگ وترش. کنیسه بسته عذرا یعقوب. امامزاده یحیی. خانه منسوب به مرحوم مدرس.
چند خانواده بودیم. در وسط عودلاجان، در سفره‌خانه طهرون قدیم چای خوردیم. آقای محترمی که صاحبش بود می‌گفت بچه چاله‌میدون تهران است و چه دل صاف و لهجه تهرانی داشت. کارتخوان داشت ولی می‌گفت نمی‌شود دشت سر صبح اولین روز سال را نقدی بدهید که با بانک حرام‌خوار رباخوار، کارم را شروع نکنم؟ از پول بانک دل چرکین بود. پولش را که دادیم، ده تومان از پول را برگرداند. گفت به احترام خانم‌های چادریتان. از این آدم ها هنوز هستند.

به طرف ماشین که می‌رفتیم در ناصر خسرو چند نفر داد می‌زدند دارو. شنیده بودم داروی ناصر خسرو را ولی ندیده بودم.
سال همه‌تان به شادی.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.