دستورالعمل اوکراین برای تسلیم شدن سربازان روس/ اسم‌رمز چیست؟ +عکس

به سربازان روسی که می‌خواهند داوطلبانه تسلیم اوکراین شوند گفته شده که کلمه رمز «میلیون» را فریاد بزنند.

به گزارش تازه نیوز، این رمزواژه به پاداش میلیونی‌ای اشاره می‌کند که به سربازان روسی در صورت تسلیم شدن وعده داده شده است.

آنا اوگرنچوک، رئیس انجمن وکلای اوکراین در گفتگو با تایمز گفت که این انجمن اینفوگرافیکی تهیه کرده که به سربازان روسی می‌گوید چگونه تسلیم شوند و هنگامی که اسیر جنگی می‌شوند چه چیز در انتظارشان خواهد بود.

در این دستورالعمل آمده که سربازان روسی هنگام تسلیم شدن باید سلاح‌های خود را به زمین بیندازند، دست‌های خود را به سمت آسمان بالا ببرند و فریاد بزنند: «تسلیم می‌شوم» و سپس رمزواژه «میلیون» را فریاد بزنند.

الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین به آن دسته از سربازان روسی که داوطلبانه تسلیم می‌شوند وعده ۵ میلیون روبل روسیه، معادل ۴۴ هزار پوند را داده است. او همچنین پیشنهاد داده که این سربازان کاملا عفو شوند. آنها همچنین می‌توانند یک تماس تلفنی با خانواده‌های خود داشته باشند تا از وضعیت خود آن‌ها را باخبر کنند.

3 نظر
  1. بهروز

    به وکلای حقوقی ووزیردفاع اکراین یکی بگه بجای دستورالعمل دستگیری اونم بصورت نمایشی برید وفکر کنید که چطور باحماقت دوسوم کشورتون رفته روهواوالانم مذاکره میکنید که هرگز عضوناتو نشیدوبیطرفی کامل ازون طرف تمام زیرساخت‌ها وامکانات خودتون روازدست دادید؟

    1. احمد رضا

      نه پس میخواستی کشور را دو دستی تقدیم روسیه کنن. همه مثل توعه بزدل نیستن که. زنده باد اوکراین

  2. بهروز

    بیچاره ملت اوکراین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.