نجات پسربچه گمشده از دل جنگل‌های مازندران

پسر ۱۵ساله‌ای که هنگام تفریح در جنگل‌های مازندران گم شده بود، پس از ۱۰ساعت با تلاش مأموران پلیس و امدادگران هلال‌احمر در عمق ۱۰کیلومتری جنگل پیدا شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در روز سیزدهم فروردین‌ماه خانواده‌ای که برای سفر نوروزی راهی مازندران شده بودند تصمیم گرفتند سیزده‌بدر را در جنگل‌های داربکلا شهرستان میاندورود سر کنند. حوالی صبح بود که آنها راهی جنگل شدند و بچه‌ها در حال بازی بودند که پدر و مادر خانواده متوجه شدند از پسر ۱۵ساله‌شان خبری نیست. آنها شروع به جست‌وجو در اطراف کردند و از کسانی که آن روز برای تفریح به جنگل آمده بودند پرس و جو کردند اما کسی از پسر گمشده خبر نداشت.

به نقل از همشهری، حدود ساعت ۱۰صبح بود که خانواده پسر گمشده وقتی از پیدا کردن او ناامید شدند با هلال احمر و پلیس تماس گرفتند و درخواست کمک کردند. به این ترتیب تیم‌های امدادی راهی محل حادثه شدند و جست‌وجو برای پیدا کردن پسر گمشده آغاز شد.
سرهنگ مجید باقری، فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود گفت: با توجه به حساسیت موضوع مشخصات پسر گمشده در اختیار تمامی یگان‌های انتظامی قرار گرفت و جست‌وجو در محدوده جغرافیایی روستای محل حادثه و جنگل‌های اطراف آغاز شد تا اینکه با تلاش مشترک تمامی نیروها، پسر ۱۵ساله پس از ۱۰ساعت جست‌وجو در تاریکی شب و در عمق ۱۰کیلومتری جنگل، صحیح و سالم پیدا و تحویل خانواده‌اش شد.
وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد که روز حادثه این پسر از روی کنجکاوی و بازیگوشی از خانواده‌اش فاصله گرفته که پس از آن گم شده و ۱۰ساعت در جنگل سرگردان بود.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.