دیدید آب از آب تکان نخورد!

به نظر میرسد اگر کل محتواهای سینمایی تلویزیون هم تعطیل شود باز آب از آب تکان نخورد…

به گزارش تازه نیوز، مهدی فلاح، فعال رسانه در یادداشتی با اشاره به تعطیلی برنامه‌های سینمایی تلویزیون نوشت: با تعطیلی برنامه های سینمایی تلویزیون از هفت گرفته تا نقد سینما و اخیرا شهرفرنگ آب از آب تکان نخورد. چرا؟

به نظر میرسد اگر کل محتواهای سینمایی تلویزیون هم تعطیل شود باز آب از آب تکان نخورد. چرا؟ چون تقریبا هیچ کدام از این برنامه ها نتوانستند پیشرو و جریان ساز باشند.

اینکه ساعاتی از هفته و به اسم برنامه سینمایی مقادیری حرفهای تکراری و پیشتر عرضه شده در رسانه های سینمایی و غیرسینمایی را بازنشر کنیم نامش هرچه باشد تولید محتوای جریان ساز نیست!

متاسفانه برنامه سازان تلویزیون که همواره حین جشنواره فجر صدها نفر را به اسم همکار وارد کاخ جشنواره میکنند در ایام دیگر سال نه دغدغه سینما را دارند و نه دغدغه طرح مشکلات سینماگران را.

جز این بود نباید به جایی میرسیدیم که تریبون تلویزیون به جای طرح مشکلات فراوان اهالی سینما و به ویژه مساله معیشتی صرفا مجالی باشد برای فرار روبه جلوی مدیرانی که اغلب ریشه غیرسینمایی دارند…

چه خوب که از تجربه برنامه های تعطیل شده قبلی درس بگیرند و از حالا اگر میخواهند برنامه برای سینما تولید کنند تریبون بدنه اصیل سینما باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.