دزدان ۳میلیارد تومان از اموال یک شرکت را بردند

اعضای باند تبهکاری با دستبرد به شرکتی خصوصی ۳۰میلیارد ریال از اموال آنجا را سرقت کرده بودند اما بعد از چند ماه فرار در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، روز ۲۸اسفند ماه سال گذشته به کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت اماکن پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران خبر رسید که ۲نفر از سارقان حرفه‌ای با همدستی یکدیگر دست به سرقتی بزرگ زده‌اند.
از آنجا که ممکن بود این ۲ متهم مرتکب سرقت‌های دیگری نیز شده باشند، مأموران برای مدتی آنها را تحت نظر گرفتند تا اینکه پس از چند روز حکم جلب آنها صادر شد.

به نقل از همشهری، ماموران پلیس آگاهی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ متهم را که تصور نمی‌کردند تحت تعقیب باشند را دستگیر و در بازرسی مخفیگاه‌شان تعدادی اموال مسروقه شامل: کامپیوتر، دسته چک و سفته را کشف کردند. در شاخه دیگری از تحقیقات مالک این اموال شناسایی و مشخص شد که سرقت از شرکتی خصوصی واقع در منطقه زعفرانیه اتفاق افتاده است. مدیرعامل این شرکت به مأموران گفت که بهمن‌ماه سال گذشته از شرکتش سرقت شده است و علاوه بر اموال کشف ‌شده مقداری طلا، ۱۴دستگاه تلفن همراه و ۹دستگاه کامپیوتر به ارزش ۳۰میلیارد ریال توسط راننده و ۳سرنشین یک دستگاه خودروی تیبا سرقت شده است.
در این شرایط بود که ۲متهم به سرقت از شرکت مالباخته با همکاری ۲همدست دیگرشان اعتراف کردند و به این ترتیب ۲ متهم دیگر نیز دستگیر شدند.
سرهنگ سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: اعضای این باند به مرجع قضایی معرفی شده‌اند و کشف سایر جرائم احتمالی آنها در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.