درواز‌ه‌بان تعویضی استرالیا معجزه کرد؛ راهیابی به جام جهانی در دقیقه ۱۱۹ +ویدئو و تصاویر

استرالیا راهیابی دراماتیکی به جام جهانی با تعویض دروازه بان در دقیقه ۱۱۹ داشت.

به گزارش تازه‌نیوز، اندرو ردمین (Andrew Redmayne) دروازه بان تعویضی قهرمان استرالیایی ها شد پس از آنکه پیروزی استرالیا بر پرو در ضربات پنالتی را تضمین کرده و باعث شد تیم کشورش به جام جهانی صعود کند. این بازی پلی آف بین قاره ای که در قطر برگزار شد بعد از وقت های قانونی و اضافه بدون گل بود و در نهایت ردمین در درون دروازه ایستاد و ضربه پنالتی مهم تیم پرو که توسط الکس والرا زده شد را مهار کرد و تیم استرالیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ توانست به جام جهانی صعود کند. پیش از هر یک از پنالتی های تیم پرو، ردمین که تنها بازی سوم ملی اش را انجام می داد، در تلاش برای پرت کردن حواس پنالتی زن روی خط دروازه می رقصید.

اندرو ردمین دروازه بان تعویضی استرالیا

پرویی ها دو پنالتی خود را از دست دادند و متوقف کردن پنالتی والرا توسط ردمین با شادی زایدالوصف او و هم تیمی هایش همراه شد. ردمین که تنها برای مهار پنالتی های حریف به زمین فرا خواند شد در وقت اضافه جایگزین دروازه بان اصلی تیم، مت رایان، شد. اکنون استرالیا در پنجمین جام جهانی مداوم خود حضور خواهند داشت و در گروه D در کنار تیم های فرانسه، دانمارک و تونس قرار خواهند گرفت.

دروازه بان تعویضی تیم استرالیا

مارک بوسنیچ دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال استرالیا که در بازی تاریخی برابر ایران نیز در درون دروازه این تیم قرار داشت، ردمین را «قهرمان» خطبا قرار داده و گراهام آرنولد را به خاطر این تغییر «شجاعانه» در انتهای بازی مورد تمجید قرار داد. بوسنیچ در توییتی در این باره نوشته است: «آرررررررره! تبریک. لیاقتش را داشتید… اندرو ردمین یک قهرمان است! و تبریکی بزرگ به گراهام آرنولد… شجاعت زیادی می خواست که آن تغییر را انجام داد».

اندرو ردمین دروازه بان تیم استرالیا

استرالیا با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش در گروه اول تیم های آسیایی در رقابت های انتخابی جام جهانی باید برابر تیم امارات به عنوان تیم سوم گروه دیگر قرار می گرفت که این بازی را نیز در وقت قانونی با نتیجه دو بر یک به پایان رساند و رقیب تیم پرو از آمریکای جنوبی شد. در نهایت استرالیا به عنوان آخرین تیم انتخاب شده به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت.

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.