خواستگاری یک طرفدار دو آتیشه در حضور ژوزه مورینیو! +تصاویر

طرفدار تیم آ اس رم از دختر مورد علاقه اش در حضور ژوزه مورینیو خواستگاری کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، ژوزه مورینیو خود را در وسط یکی از بزرگ ترین اتفاقات زندگی یک طرفدار تیم آ اس رم یافت اما نه به شیوه ای که انتظارش را داشت. سرمربی پرتغالی دهانش باز ماند پس از آنکه یکی از طرفداران تیمش لحظه دیدار با آقای خاص را برای خواستگاری کردن از دختر مورد علاقه اش انتخاب کرد، در حالی که مورینیو حیرت زده نظاره گر این صحنه است. این طرفدار تیم رم و دختر مورد علاقه اش در جریان تور پیش فصل تیم آ اس رم در شهر آلبوفیرا در پرتغال فرصتی یافتند تا با مورینیو دیدار کنند. مربی ۵۹ ساله پرتغالی با آن ها چند عکس می گیرد و سپس سعی می کند از انجا برود که طرفدار پرتغالی او را متوقف می کند و تلاش می کند تا سرمربی تیم شهر رُم را در هنگام خواستگاری در کنار خود داشته باشد.

خواستگاری طرفدار تیم آ اس رم در حضور ژوزه مورینیو

برای سرمربی که هر کاری در دنیای فوتبال حرفه ای را دیده و انجام داده است، این صحنه بسیار غیرمنتظره بوده و به صورتی حیرت زده نظاره گر خواستگاری کردن مرد پرتغالی از دختر مورد علاقه اش است. مورینیو با لبخندی از حیرت تماشاگر این صحنه است و در نهایت همراه با دیگر اعضای تیم مربیگری آ اس رم برایشان دست می زند و بدین ترتیب به نظر می رسد هیچ یک از این سه نفر، عصر این روز خاطره انگیز را فراموش نمی کنند. ویدیو مذکور توسط باشگاه رم در کانال های این باشگاه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در شرح آن نوشته شده است: «دیدار با ژوزه مورینیو به این طرفدار شجاعت واقعی برای تمام کردن کار را داد».

خواستگاری طرفدار تیم آ اس رم در حضور ژوزه مورینیو

جدای از نظاره گر بودن خواستگاری های عجیب و غریب و غیرمنتظره، مورینیو تابستان شلوغی داشته است، در شرایطی که قصد دارد تیمی توانمند برای مبارزه با دیگر رقبای بزرگش در سری آ بسازد. او توانسته پائولو دیبالا مهاجم سابق تیم یوونتوس را متقاعد کند که به رم بیاید، بعد از اینکه شخصاً با وی تماس گرفت و زکی چلیک، نمانیا ماتیچ و میال اسویلار نیز تازه واردهای تابستان امسال آ اس رم هستند. مورینیو می خواهد یک بازیکن خط میانی باکیفیت نیز به تیمش اضافه کند و تمرکز خود را روی جورجینیو واینالدوم بازیکن سابق لیورپول و کنونی پاری سن ژرمن قرار داده است.

خواستگاری طرفدار تیم آ اس رم در حضور ژوزه مورینیو

منبع: روزیاتو

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.