۱۰ کشته و مصدوم در سیل امامزاده داوود تهران +ویدئو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

به گزارش تازه‌نیوز، شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی، شاهد بارش شدید باران از اواخر شامگاه شب گذشته در استان تهران بودیم.

به نقل از فارس، وی ادامه داد: بر اثر این بارش‌ها در چند نقطه از استان تهران، به خصوص در نقاط غربی و جنوبی استان، شاهد آب گرفتگی و وجود گل و لای به ویژه در منطقه کن « امامزاده داود» هستیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اظهار کرد: با توجه به حجم بالای سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود، عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

وی گفت: بالغ بر ۴۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و در حال امداد رسانی هستند.

فتحی با اشاره به این که این سیلاب جان دو نفر را گرفت، بیان کرد: تا این لحظه ۸ نفر از هموطنان دچار مصدومیت شدند که پس از اقدامات اولیه، تحویل عوامل اورژانس شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: یک تیم واکنش سریع و یک تیم سگ های زنده یاب جهت تسریع در امداد رسانی نیز در منطقه حضور پیدا کرده و‌‌ با کمک مردم محلی و عوامل آتشنشانی، جستجو برای مفقودین احتمالی، ادامه دارد.

فتحی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای سیلاب و گل و لای در منطقه امامزاده داوود، عملیات امداد و نجات در حال انجام است.

وی ادامه داد: بالغ بر ۸۰ نیروی عملیاتی در منطقه حضور دارند و با بهره گیری از ۲۲ خودرو عملیاتی، در حال امداد رسانی هستند.

 

۱ نظر
  1. حمید کلباسی

    از عنایت خاص قادر متعال بود که این سیلاب هولناک به صحن مطهر حضرت امامزاده داود(ع) وارد شد تا از قدرت ویرانگر آن که باعث خسارتهای جانی و مالی بیشتری می شد کاسته شود .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.