جابه‌جا کردن خانه رویایی به خاطر قرار گرفتن در مسیر اتوبان! +ویدئو

یک کشاورز محلی در هند قصد دارد برای بازکردن مسیر اتوبان در دست احداث، خانه دو طبقه روستایی خود را جابجا کند.

به گزارش تازه‌نیوز، یک کشاورز اهل سنگرور در پنجاب هند قصد دارد تا خانه دو طبقه اش را به منظور سهولت احداث اتوبان محلی جابجا کند. “سوخویندر سینگ سوکی “، تصمیم دارد تا حدود ۵۰۰ فوت (۱۵۲ متر) خانه اش را از محل فعلی آن منتقل کند. بنا به گزارش نیوز ۱۸، سوخویندر سال‌ها پیش این خانه را در زمین متعلق به خودش ساخته بود. با این حال او اکنون به دلیل آنکه این خانه در مسیر اتوبان دهلی_آمریتسار_کاترا قرار گرفته قصد جابجایی آن را دارد.

به نقل از باشگاه‌خبرنگاران، دولت محلی در پنجاب آمادگی خود را برای پرداخت غرامت در صورت تخریب این خانه به سوخویندر اعلام کرد، با این حال سوخویندر پیشنهاد تخریب خانه را رد کرد. او بعدا تصمیم گرفت به جای تخریب خانه، همه آن را به مکانی در همان حوالی منتقل کند. سوخویندر به ANI هند در این باره گفت: «من می‌خواهم خانه ام را جابجا کنم، چون این خانه در مسیر اتوبان دهلی_آمریتسار_کاترا قرار گرفته است. به من پیشنهاد غرامت داده شد، اما من نمی‌خواهم خانه دیگری بسازم. من حدود ۱.۵ میلیون روپیه برای ساخت این خانه هزینه کردم و ۲ سال طول کشید تا آن را بسازم. این خانه، خانه رویایی من است و من نمی‌خواهم خانه دیگری بسازم.»

در ویدئویی که ANI هند در توئیتر منتشر کرده است کارگران محلی در حال آماده سازی مقدمات جابجایی خانه دیده می‌شوند. بنا به گزارش تریبون پروژه جابجایی این خانه به یک شرکت خصوصی محول شده است. در این پروژه این ساختمان دو طبقه قرار است روزی ۱۰ فوت جابجا ضشود و هزینه پرداخت شده برای جابجایی آن حدود ۵ میلیون روپیه است. گفتنی است؛ این خانه اکنون به یک جاذبه توریستی در هند نیز تبدیل شده است؛ چرا که بسیاری به این منطقه سفر می‌کنند تا از نزدیک شاهد چگونگی جابجایی آن باشند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.