چرا سوارکاران در مجموعه ورزشی نوروزآباد حبس شدند؟

مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت:‌ شهرداری فقط در شمالی مجموعه سوارکاری نوروزآباد را پملپ کرده و در جنوبی کاملا برای تردد باز بوده و ماجرای حبس سوارکاران در این مجموعه صحت ندارد.

به گزارش تازه‌نیوز، در روزهای گذشته خبری در مورد اینکه شهرداری تهران به دلیل بدهی مجموعه ورزشی نوروز آباد مانع خروج افراد از این مجموعه شده بود، منتشر شد. مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت:‌شهرداری فقط در شمالی مجموعه سوارکاری نوروزآباد را پملپ کرده و در جنوبی کاملا برای تردد باز بوده و ماجرای حبس سوارکاران در این مجموعه صحت ندارد.

او افزود: از طرفی بر اساس رأی ماده ۱۰۰، ۲۵۰۰ مترمربع از این مجموعه غیرمجاز ساخته شده و باید اقدامات لازم در جهت رفع این تخلف انجام شود.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از فارس، مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران تصریح کرد: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند. مسدود شدن در شمالی علیرغم میل باطنی شهردار منطقه صورت گرفته و ان‌شاءالله با رفع بدهی‌ها به شهرداری این در نیز مجدد باز خواهد شد.

او افزود: از طرفی بر اساس رأی ماده ۱۰۰، ۲۵۰۰ مترمربع از این مجموعه غیرمجاز ساخته شده و باید اقدامات لازم در جهت رفع این تخلف انجام شود.

مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران تصریح کرد: به دلیل بدهی و تخلفات مجموعه سوارکاری نوروزآباد شهرداری نسبت به مسدود کردن در شمالی این مجموعه اقدام کرد و این در حالی است که در جنوبی کاملا قابل استفاده و باز بوده و امکان خروج خودرو‌ها وجود داشته و سوارکاران به هیچ عنوان محبوس نشده‌اند. مسدود شدن در شمالی علیرغم میل باطنی شهردار منطقه صورت گرفته و ان‌شاءالله با رفع بدهی‌ها به شهرداری این در نیز مجدد باز خواهد شد.

بمهدی سعیدی مشاور شهردار منطقه ۱۸ تهران درباره ماجرای حبس سوارکاران در مجموعه نوروزآباد پایتخت اظهار داشت: این مجموعه ۱۰ میلیارد تومان عوارض به شهرداری تهران بدهکار بوده و علیرغم ابلاغیه‌های مکرر هیچ اقدامی جهت پرداخت بدهی به شهرداری صورت نگرفته است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.