این هشدار را جدی بگیرید/ دستگیری گسترده سوداگران بازار دلار و طلا!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: از ابتدای آذرماه امسال تا کنون ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، سرهنگ هدایت بهرامی با اشاره به اجرای طرح‌های برخورد با سوداگران بازار طلا و ارز و رصد این بازارها توسط پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: با توجه به وجود نوسانات ارزی در بازار ارز و طلا و اینکه عده‌ای افراد فرصت‌طلب با سوء استفاده از موقعیت موجود از طریق اقدامات خود در فضای مجازی با تشکیل کانال‌های قیمت‌گذار در فضای مجاز، اتاق‌های معاملات فردایی و صوری و … اقدام به سوء استفاده از وضعیت موجود می‌کردند که از ابتدای آذرماه تاکنون تعداد ۱۰۰ نفر از سوداگران بازار طلا و ارز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

به نقل از انتخاب، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ کرد: این افراد با اقدامات مجرمان خود باعث افزایش قیمت ارز و ایجاد تنش در بازار ارز و طلا شده بودند که با عناوین مختلف اقدام به بازارسازی غیرمنطقی می‌کردند.

بهرامی با اشاره به رصد مستمر و دقیق بازار ارز و طلا و برخورد جدی با مخلان و دلالان این بازار تصریح کرد: با توجه به امکان وجود ارزهای جعلی و تقلبی در بازار و سوء استفاده برخی افراد فرصت‌طلب توصیه می‌شود که همشهریان از مراکز معتبر اقدام به خرید و تهیه ارز و طلا کنند و از انجام معامله با افراد و مراکز غیرمجاز خودداری کنند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.