ادامه روزهای فوق‌العاده بورس/ شاخص کل بازهم رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۴هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش تازه‌نیوز، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۶میلیارد و ۹۷۸میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۱۱هزار و ۱۲۹میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۳۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۳۴هزار و ۳۰۳واحدی در ارتفاع ۲میلیون و ۷۸هزار و ۷۱۱واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، مخابرات ایران و توسعه معادن و فلزات با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۱۸۲میلیون ورقه به ارزش ۴۶هزار و ۹۷۱میلیارد تومان در ۴۶۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۵هزار و ۳۵۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای پلیمر آریا ساسول، بیمه پاسارگاد و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس و گروه انتخاب الکترونیک آرمان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

بییشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.