درگیری و تیراندازی در تالش بر سر مسائل مالی

فرمانده انتظامی تالش از دستگیری ۲ عامل درگیری و تیراندازی در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان پس از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان شدند.

به گزارش تازه‌نیوز، وی در ادامه گفت: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در خصوص قدرت‎نمایی و تیراندازی توسط ۲ نفر در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش ، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به آدرس این مکان اعزام شدند. فرمانده انتظامی شهرستان تالش با بیان اینکه پس از حضور پلیس در صحنه مشخص شد، ۲ نفر با راننده یک دستگاه خودرو زانتیا درگیر شده‌اند، افزود: یکی از متهمان به وسیله سلاح شکاری اقدام به تیراندازی به سمت خودرو مورد نظر کرده و با همدستش از محل متواری شدند.

به نقل از رکنا، این مقام انتظامی با اشاره به اینکه پس از اقدامات پلیسی صورت گرفته متهمان این پرونده در یکی از خیابان‌های سطح شهر تالش شناسایی و دستگیر و اسلحه شکاری آنها کشف شد، تصریح کرد: این افراد در تحقیقات پلیس علت درگیری و تیراندازی را اختلاف مالی با راننده خودرو زانتیا عنوان کردند. سرهنگ رستمی افزود: متهمان ۳۰ و ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.