انتشار فیلم مهمانی ستاره‌ آبی‌ها دردسرساز شد

حضور عارف غلامی در یک مهمانی صدای استقلالی‌ها را در آورده است.

به گزارش تازه‌نیوز، در روزهای گذشته فیلمی از عارف غلامی در فضای مجازی دست به دست می‌شود که او را در یک مهمانی در حال شادی کردن نشان می‌دهد. در این فیلم که مشخص نیست چطور در فضای مجازی منتشر شده، مدافع تیم استقلال فشفشه‌ای در دست دارد و با چهره‌ای خندان مقابل دوربین جلب توجه می‌کند.

گذشته از این‌که فیلم اخیر غلامی در منافات با استوری‌های دامنه‌دار او در ماه‌های گذشته است و این موضوع بحث‌برانگیز شده، شرکت در این مهمانی صدای استقلالی‌ها را درآورده و بسیاری از آبی‌ها معتقدند که بازیکن حرفه‌ای نباید در روزهای حساس لیگ برتر در چنین مکان‌هایی ظاهر شود و باید به‌شدت مواظب رفتار خود باشد تا تیم استقلال با آرامش هفته‌های پایانی لیگ برتر را پشت سر بگذارد.

استقلال بازی‌های بسیار حساسی پیش رو دارد و نه فقط غلامی بلکه همه مجموعه باید با حرفه‌ای‌گری رفتار کرده و اجازه ندهند این گونه برای تیم حاشیه ایجاد شود.

البته از انتشار این فیلم حمایت نمی‌کنیم و حریم خصوصی هر فردی در جامعه باید حفظ شود اما به هر حال سابقه نشان داده که وقتی بازیکنان تیم‌های فوتبال در چنین مهمانی‌هایی شرکت می‌کنند همواره مساله‌ساز می‌شود و باید مواظب رفتار خود باشند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.