قیمت خودروهای داخلی دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

دنا پلاس اتوماتیک در بازار آزاد ۹۴۰ میلیون قیمت دارد. پژو پارس ساده را ۵۵۰ میلیون می‌فروشند. قیمت شاهین در بازار آزاد به ۶۱۰ میلیون رسیده است. تیبا صندوقدار صفرکیلومتر را ۳۶۵ میلیون می‌فروشند.

به گزارش تازه‌نیوز، قیمت محصولات ایرانخودرو امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت در بازار آزاد تفاوتی با معاملات دیروز ندارد. مثلا دنا پلاس اتوماتیک که در فهرست گرانقیمت‌ترین خودرو‌های داخلی جزو صدرنشین‌هاست، امروز مثل یکشنبه با قیمت ۹۴۰ میلیون پا به بازار گذاشته و تارا اتوماتیک را بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز ۹۳۰ میلیون تومان به خریداران پیشنهاد می‌دهند.

قیمت دنا پلاس شش‌دنده در بازار آزاد ۸۱۰ میلیون تومان است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای را معادل ۷۴۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای را ۷۳۰ میلیون تومان دست به دست می‌کنند. پژو پارس ساده هم که جزو ارزان‌ترین محصولات ایرانخودرو در بازار آزاد است، ۵۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود.

شاهین که گران‌ترین محصول داخلی سایپا است و در کارخانه حدود ۴۲۵ میلیون قیمت دارد، در معاملات بازار آزاد ۶۱۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود. بعد از شاهین، کوییک پلاس اتوماتیک جزو گرانقیمت‌ترین خودرو‌های داخلی سایپا به حساب می‌آید و این یکی را امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۴۷۰ میلیون تومان دست به دست می‌کنند.

قیمت کوییک R که به اسم کوییک دورنگ هم معروف است به ۳۷۵ میلیون تومان رسیده. کوییک دنده‌ای ساده ۳۵۵ میلیون تومان قیمت دارد و خرید ساینا دنده‌ای ۳۶۰ میلیون تومان آب می‌خورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.