طفره رفتن نتانیاهو از پاسخ به سوالی درباره سفر به اوکراین: با قطار خیلی راه است!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) با طفره رفتن از پاسخ به سوالی درباره علت عدم سفرش به اوکراین تاکنون، سفر طولانی قطار را بهانه کرد!

به گزارش تازه‌نیوز، برخی مسئولان اسرائیلی اظهار داشتند که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پاسخ به این سوال که در چارچوب سوالات برخی اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) مطرح شد، فرار کرد.

این سایت نوشت، وقتی از نتانیاهو سوال شد که چرا تاکنون برای دیدار با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین به کی‌یف، پایتخت اوکراین نرفته است از پاسخ مستقیم طفره رفت.

نخست وزیر اسرائیل تلاش کرد تا از پاسخ مستقیم به این سوال فرار کند و به شوخی گفت که سفر با قطار به کی‌یف طولانی است. همین امر باعث شد برخی از اعضای کنست حاضر در جلسه کمیته امور خارجه و امنیت در پاسخ به او بگویند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا با قطار به کی‌یف رفته است.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایسنا، وب‌سایت «واللا» از دفتر نخست‌وزیر اسرائیل در این باره توضیح خواست اما دفتر نتانیاهو از اظهار نظر در این باره خودداری کرد.

بنابر این گزارش، منابع آمریکایی بیستم فوریه گذشته در گزارشی از سفر محرمانه و غیرمنتظره جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به کی‌یف، پایتخت اوکراین خبر دادند.

به گزارش نیویورک تایمز، بایدن از مرز لهستان مسیری یک ساعته را با قطار طی کرد تا به پایتخت اوکراین برسد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.