بازیگری که پس از مرگش جادوگر شد

کری فیشر با تریلر آخرین فیلمش «واندروِل» به عنوان جادوگر دیده ‌شد.

به گزارش تازه‌نیوز، تریلر آخرین فیلم کری فیشر بازیگر و نویسنده فقید با عنوان «واندروِل»، ۷ سال پس از درگذشت وی منتشر شد.

این فیلم که تنها چند هفته قبل از مرگ فیشر در سال ۲۰۱۶ فیلمبرداری شد، داستان ویولت با بازی کایرا میلوارد را به عنوان یک دختر کنجکاو آمریکایی ساکن ایتالیا تصویر می‌کند. وقتی خانواده او برای عکس گرفتن با خواهر بزرگتر ویولت یعنی ساوانا با بازی نل تایگر به یک روستای قرون وسطایی سفر می‌کنند، ویولت در جنگلی که جادو شده است، سرگردان می شود.

ویولت در جنگل با جادوگر هیزل با بازی کری فیشر آشنا می‌شود که پورتالی مرموز را به وی نشان می‌دهد که ویولت را راهی یک ماجراجویی می‌کند. او باید با طراح مشهور جهانی که اسرار جادویی خود را پنهان می‌کند، روبه‌رو شود.

موهای قرمز و لباس عجیب و غریب فیشر یادآور فیلم مادرش دبی رینولدز در نقش جادوگر اسپلندورا آگاتا کرامول در فیلم «هالووین تاون» در سال ۱۹۹۸ است.

فیشر در صحنه‌ای خطاب به ویولت می‌گوید: زندگی می‌تواند به اندازه این باغ جادویی باشد، اما بسیار سرگرم کننده‌تر است.

پس از فیلمبرداری فیلم «واندرول» فیشر به بازی در آخرین فیلم جنگ ستارگانش یعنی «آخرین جدای» پرداخت. او پس از درگذشت‌اش با استفاده از جلوه‌های ویژه و راش‌های استفاده نشده از فیلم «نیرو برمی‌خیزد» در سال ۲۰۱۹ در فیلم «خیزش اسکای واکر» هم حضور پیدا کرد.

این مطالب را هم ببینید:

به نقل از مهر، ولاد مارساوین کارگردان فیلم گفته است ترکیب عوامل مختلف از مرگ فیشر تا همه‌گیری کووید-۱۹ و چالش‌های جلوه‌های بصری موجب شد اکران فیلم به تاخیر بیفتد.

در ماه می، فیشر یک ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد که هم‌بازی سابق وی مارک همیل و دخترش بیلی لورد برای ادای احترام به وی و میراث او در آن حضور یافتند.

«واندرول» از ۲۳ ژوئن اکرانی محدود در سینماها خواهد داشت و سپس به صورت دیجیتالی اکران می‌شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.