رونالدو نتوانست دروازه بیرانوند را در نیمه اول باز کند

دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و النصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی آغاز شد که سرخپوشان تهرانی به دلیل محرومیت انضباطی هواداران پرشور خود را به همراه ندارند.

به گزارش تازه‌نیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین هفته از فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی میزبانی تیم النصر عربستان است.

النصر در شرایطی راهی تهران شده است که چند ستاره فوتبال دنیا از جمله کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود دارند و تقابل این بازیکن با سرخپوشان از جمله علیرضا بیرانوند که یک بار ضربه پنالتی اش را در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مهار کرد، جذابیت این دیدار را چند برابر کرده است.

به نقل از مهر، پرسپولیس در این دیدار با ترکیب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، مسعود ریگی، سعید صادقی، مهدی ترابی(۶ شهاب زاهدی)، وحید امیری و محمد عمری به میدان رفت.

میلاد سرلک در این دیدار از داور ازبکستانی کارت زرد گرفت.

تیم فوتبال النصر نیز دیدار با پرسپولیس را با این ترکیب شروع کرد: نواف العقیدی، سلطان الغنام، عبدالله العمری، آیمریک لاپورت، محمد قاسم، عبدالله خیبری، اوتاویو، مارسلو بروزوویچ، عبدالرحمان غریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

شروع با حملات النصر

مهمان عربستانی در شروع بازی حملاتی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کرد و هر چند بیشتر صاحب توپ بیشتری بود اما نتوانست درون محوطه جریمه خطری روی دروازه بیرانوند ایجاد کند.

شوک به پرسپولیس

در دقیقه چهار این دیدار مهدی ترابی در حالی که پا به توپ در حرکت بود پایش در یکی از چاله های زمین رفت و دچار پیچیدگی مچ شد و از بازی بیرون رفت. ترابی بعد از دقایقی تعویض شد و شهاب زاهدی جایگزین او شد.

۲۰ دقیقه بدون حمله

پرسپولیس در دقایق ابتدایی روی گل نخوردن از حریف تمرکز کرده بود و هر چند در برخی لحظات توپ را در اختیار داشت اما این النصر بود که صاحب موقعیت های بهتری شد. پرسپولیس در این دقایق حمله خطرناکی روی دروازه النصر نداشت.

رونالدو بازهم ناکام برابر بیرانوند

در دقیقه ۲۰ این بازی بهترین فرصت برای تیم النصر به وجود آمد و همکاری مانه و رونالدو آبی پوشان عربستانی را تا آستانه رسیدن به گل پیش برد اما ضربه سر رونالدو را در آستانه ورود به دروازه علیرضا بیرانوند مهار کرد. بیرانوند چند دقیقه بعد هم یک موقعیت خطرناک تیم النصر را به کرنر فرستاد.

گلی که آفساید گرفته شد

در دقیقه ۳۶ تیم فوتبال النصر صاحب یک موقعیت خوب شد و با تاثیری که رونالدو روی توپ گذاشت توسط بروزوویچ به گل رسید که داور این گل را به نشانه آفساید نپذیرفت. در دقیقه ۴۲ النصری ها یک بار دیگر تا آستانه باز کردن دروازه پرسپولیس پیش رفتند اما رونالدو به توپ نرسید و دانیال اسماعیلی فر اجازه نداد او ضربه نهایی را بزند.

پایان نیمه اول با تساوی

نیمه اول این دیدار در شرایطی با تساوی به پایان رسید که النصری ها موقعیت های بیشتری داشتند و هر چند فوتبال زیبایی از سوی دو تیم به نمایش در نیامد اما یاران رونالدو میل تهاجمی بیشتری داشتند. پرسپولیس در نیمه اول حتی یک بار هم نتوانست دروازه النصر را با خطر مواجه کند. رونالدو هم در نیمه اول مثل دو تیم نتوانست کار خاصی انجام دهد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.