رئیسی: مطالبه عمومی جامعه مقابله با حیازدایی از جامعه اسلامی است

رئیس جمهور با اشاره به پروژه برنامه‌ریزی شده دشمن برای تخریب ارزش‌های فرهنگی، نقش رسانه به‌ویژه صداوسیما در فرهنگ‌سازی و مقابله با آثار سوء ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش تازه‌نیوز، سیدابراهیم رئیسی در جلسه بررسی آسیب‌های اجتماعی و ارائه آخرین گزارش دستگاه‌های مسئول از اقدامات صورت گرفته، با اشاره به تکالیف دستگاه‌های مسئول برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بر نقش دستگاه‌های فرهنگی جهت فرهنگ‌سازی و ارائه الگوهای سازنده و به‌کارگیری همه ظرفیت‌های مردمی برای اصلاح برخی ناهنجاری‌ها تأکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به پروژه برنامه‌ریزی شده دشمن برای تخریب ارزش‌های فرهنگی، نقش رسانه به‌ویژه صداوسیما در فرهنگ‌سازی و مقابله با آثار سوء ناهنجاری‌های اجتماعی را بسیار مهم ارزیابی و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بخشی از ناهنجاری‌ها برنامه‌ریزی شده هستند و ضروری است دستگاه‌های مسئول نیز در مقابله با ناهنجاری‌ها، با برنامه وارد شوند.

بیشتر بخوانید:

به نقل از ایرنا، رئیسی با بیان اینکه مطالبه عمومی جامعه از مسئولان سالم‌سازی فضای فرهنگی و مقابله جدی با اقدامات سازمان‌یافته جهت حیازدایی از جامعه اسلامی است گفت: قانون به عنوان یک میثاق ملی و اجتماعی، باید ملاک عمل عمومی قرار بگیرد.

رئیس جمهور با اشاره به انتظار خانواده‌ها از مسئولان برای سالم‌سازی محیط‌های فرهنگی و آموزشی، بر نقش ویژه مدیران آموزش و پرورش و وزارت علوم برای فراهم کردن زمینه آسایش و رفع دغدغه والدین تأکید کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.