سرقت‌های قهرمان کشتی فقط به خاطر عشق به هیجان

سارق سابقه‌دار می‌گوید: هیجان سرقت را دوست دارم. اینکه می‌توانم کیف یا گوشی بقاپم و تبدیل به قهرمان شوم. به نظرم این هم یک‌جور لذت مثل قهرمانی دارد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از اعتماد، در بین متهمانی که در تازه‌ترین طرح پلیس آگاهی پایتخت دستگیر شده‌اند، مردی جوان حضور دارد که می‌گوید کشتی‌گیر حرفه‌ای است و مقام قهرمانی دارد. انگیزه او برای ارتکاب سرقت، هیجان بود. گفت‌وگوی سایت جنایی با این مجرم را بخوانید:

*می‌گویی برای خودت کسی هستی، ورزشکاری و قهرمانی کشتی داری. پس چرا سرقت می‌کردی؟

شاید خنده‌دار و عجیب باشد. من هیجان سرقت را دوست دارم. اینکه می‌توانم کیف یا گوشی بقاپم و تبدیل به قهرمان شوم. به نظرم این هم یک‌جور لذت مثل قهرمانی دارد.

*چرا سرقت گوشی یا کیف‌قاپی؟ چرا سارق منزل نشدی؟

به نظر من هر کس باید در صنف خودش فعالیت کند. سرقت هم برای خودش صنف دارد. من دوست ندارم وارد خانه مردم شوم چون به نظرم نباید وارد حریم شخصی مردم شد؛ مثلاً ممکن است عکس زن و بچه مردم روی دیوار باشد و آنها راضی نباشند. من حتی وارد عکس‌های شخصی موبایل‌های سرقتی هم نمی‌شدم، چون فکر می‌کردم مالباخته‌ها راضی نیستند.

*تو که رضایت مردم برایت مهم است چرا سرقت می‌کردی؟

حماقت. من کشتی‌گیر بودم و مقام کشوری دارم اما رباط پایم پاره شد و دیگر نتوانستم کشتی را ادامه بدهم. در باشگاه‌های ورزشی شاگرد داشتم و خصوصی آموزش می‌دادم، اما وقتی رباط پایم پاره شد دیگر نتوانستم شاگرد بگیرم. مشکل مالی ندارم و واقعاً حماقت کردم که بعد از آزادی دوباره سرقت کردم.

*یعنی سابقه داری؟

این دومین بار است که دستگیر می‌شوم. دفعه قبل به خاطر گوشی و کیف‌قاپی ۷ یا ۸ سال زندان بودم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.