قتل مرد شکاک در درگیری با قاتلان اجاره‌ای

مردی که متهم است دو نفر را برای قتل اجیر کرده در دادگاه مدعی شد نمی‌خواست مقتول کشته شود.

به گزارش تازه‌نیوز، پسر موزیسین که سه نفر را برای قتل مردی جوان اجیر کرده بود، در دادگاه مدعی شد قصد قتل نداشته است.

قتل مرد جوان به نام کیوان در شمال تهران اتفاق افتاد. ماموران با تماس تلفنی شهروندان به محل حادثه رفتند و متوجه شدند مرد جوانی خون‌آلود روی زمین افتاده است. هرچند امیدی به زنده ماندن جوان نبود اما ماموران او را به بیمارستان رساندند و دقایقی بعد کیوان جان سپرد.

به نقل از اعتمادآنلاین، همسر کیوان به ماموران گفت: روز حادثه همسرم با من تماس گرفت و گفت به محل کارم می‌آید تا با هم به خانه برگردیم. من هم قبول کردم. وقتی به سمت جایی که شوهرم گفته بود منتظر می‌شود رفتم، او را خون‌آلود دیدم. ماموران با بررسی تلفن همراه مقتول متوجه شدند او از مدتی قبل با جوانی به نام پوریا که موزیسین است، اختلافاتی داشته و حتی او را کتک زده و اتومبیلش را خراب کرده است.

پوریا بازداشت شد اما ادعا کرد از مرگ کیوان خبر ندارد. این در حالی بود که همزمان ماموران متوجه شدند پوریا با دو مرد سابقه‌دار در تماس بوده است. ضمن اینکه عکس‌های به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته در محل نشان می‌داد عاملان حمله به کیوان با ماسک در محل حاضر شده‌ بودند.

وقتی پوریا خود را در بن‌بست دید اعتراف کرد و گفت: هرچند با کیوان اختلافاتی داشتم، راضی به مرگ او نبودم. دو نفری که اجیر کردم برای این بود که او را بزنند.

متهم گفت: وقتی کیوان متوجه شد من با همسرش ارتباط دارم خیلی عصبانی شد. به او گفتم من با همسرت فقط مراوده مالی داشته‌ام و با هم کار کرده‌ایم و ارتباط دیگری بین ما نیست؛ اما او حرفم را قبول نکرد. با اینکه مدتی بود از همسر کیوان خبر نداشتم اما دو روز قبل از مرگش به سراغم آمد و حسابی من را کتک زد و بعد هم شیشه‌های ماشینم را خرد کرد. برای اینکه حال او را بگیرم موضوع را به پسرعمویم گفتم، او هم دو نفر را که سابقه‌دار بودند به من معرفی کرد و گفت آنها می‌توانند کیوان را گوشمالی بدهند. من دستور قتل نداده بودم.

پلیس در ادامه تحقیقات پسرعموی پوریا به نام آریا و دو مرد دیگر را بازداشت کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.