خط‌ونشان جدی برای تروریست‌ها در ایران؛ دیگر غلط می‌کنید عملیات انتحاری انجام دهید!

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه اقدام سپاه خوب و به جا بود، گفت: ضربه سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است و برایشان درس می شود که دیگر غلط کنند بخواهند درایران عملیات انجام دهند.

به گزارش تازه‌نیوز، برنا نوشت: اسماعیل کوثری،عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست ها در اربیل عراق،گفت: در رابطه با بحث اقدام متقابل با تروریست ها این یک چشمک بود. با توجه به جلساتی که ضد انقلاب وعوامل موساد در اربیل عراق برای برنامه ریزی حوادث تروریستی درراسک و کرمان داشتند در نهایت تصمیم گرفته شد که اینها در مکان و زمان مشخص مورد حمله موشکهای سپاه قرار گیرند.

وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده بود که تشخیص زمان و مکان حمله به مقر تروریست ها با ایران است و اینگونه نخواهد بود که آنها بگویند چرا نزدید و ما احساسی عمل کنیم. نیروهای اطلاعاتی و نظامی ما بر اساس موقعیت سنجی و زمان و مکان مشخص این اقدام را انجام دادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اقدام سپاه پاسداران خوب و به جا بود،گفت: ضربه سختی بر پیکره تروریست ها وارد شده است و برایشان درس می شود که دیگر غلط کنند بخواهند درایران عملیات انجام دهند و مردم بی پناه،زنان،کودکان و خردسالان را با اقدامات انتحاری شان از بین ببرند.

وی خاطر نشان کرد: این حرکت هشدار به افراد دیگردرمنطقه است که بداننداگر دست به اقدامی علیه ملت ایران بزنند پاسخی قویتراز این دریافت خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.