قتل دلال هنری با ۱۸ضربه چاقو

جوان کوبایی دلال هنری آمریکایی را در برزیل کشت.

به گزارش تازه‌نیوز، دلال هنری معروف آمریکا با ۱۸ضربه چاقوی جوان کوبایی به قتل رسید. پنجشنبه هفته گذشته پلیس برزیل در جریان قتل برنت سیکما، دلال هنری نیویورک، در آپارتمانی در محله پولدارنشین ریودوژانیرو قرار گرفت. در تحقیقات اولیه مشخص شد که این مرد با ۱۸ضربه چاقو به قتل رسیده و قاتل ۳۰هزار دلار و ۳۰هزار رئال برزیل و مقداری طلا از خانه مقتول دزدیده و گریخته است.

به نقل از همشهری، برنت سیکما بنیانگذار گالری ووستر گاردنز بود که در آن آثار هنری هنرمندان بزرگ جهان به نمایش در می‌آمد و شهرت زیادی داشت. او همچنین علاقه زیادی به شهر ریودوژانیرو داشت و از ۱۰سال پیش که آپارتمانی در این شهر خریده بود، حداقل ۳بار در سال به آنجا رفت‌وآمد داشت.

پلیس برزیل در بررسی دوربین‌های مدار بسته متوجه شد که یک روز قبل از حادثه، برنت(مقتول) با یک تی شرت، شلوارک و دمپایی درحالی‌که یک کیف بزرگ را حمل می‌کرد، در ساعت ۴:۳۶بعد از ظهر وارد خانه شد و دیگر بیرون نرفت. این در حالی بود که در این بررسی تصویری از جوانی به‌دست آمد که حدود ۱۳ساعت خانه مقتول را زیرنظر داشته و هر بار که از مقابل دوربین‌ها رد می‌شده، سرش را پایین می‌انداخته تا شناسایی نشود و در نهایت نیز ساعت ۳:۳۰دقیقه صبح وارد خانه شده است. او ساعت ۳:۵۷دقیقه از خانه خارج شده و درحالی‌که یک جفت دستکش را از دستانش درمی‌آورد به‌سوی خودرویی رفته و سوار بر آن محل را ترک کرده است.

این جنایت به‌عنوان سرقت منجر به قتل در حال بررسی بود و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی قاتل صورت گرفت تا اینکه سرنخ‌ها، پلیس را به فردی کوبایی به نام الخاندرو تریانا تروز ۳۰ساله رساند که سال گذشته نیز دیداری با برنت(مقتول) داشته است. این مرد در نهایت در یکی از شهرها در حال استراحت در پمپ بنزین دستگیر شد.

کارآگاه فیلیپه کوری، رئیس واحد قتل پلیس ریودوژانیرو درباره این جنایت گفت: قاتل ۲۰۰کیلومتر از سائوپائولو تا ریو را رانندگی کرده تا این جنایت را رقم بزند. به‌گفته وی، این پرونده غیراز سرقت، جزئیات دیگری دارد که نشان می‌دهد نوعی اطلاعات باارزش وجود دارد که برنت به‌خاطر آنها به قتل رسیده است اما هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نیست.

به‌گفته پلیس ریودوژانیرو، متهم به‌مدت ۳۰روز در اختیار پلیس قرار دارد تا زوایای پنهان این قتل آشکار شود و بعد از آن محاکمه وی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.