ارائه پیشنهاد دورکاری مجدد کارمندان ادارات به ستاد ملی مقابله با کرونا

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری و سرپایی ویروس کرونا، حتی کاهش سفرهای درون‌شهری هم در کنار برخی دیگر از اقدامات ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، علیرضا زالی در حاشیه جشنواره شهیدرجایی استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: کلانشهر تهران بالاترین چگالی روابط پرخطر اجتماعی را دارد و در ساعات پیک شاهد ازدحام و شلوغی بیش از حد در اماکن عمومی از جمله وسایل حمل و نقل عمومی است.

وی ادامه داد: موج جدید شیوع این بیماری در تهران شروع شده است، در این شرایط حساس سفرهای درون شهری با وسایل حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس باید کاهش یابد.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران ادامه داد: کلانشهر تهران بیشترین تردد شهرهای کشور را به خود اختصاص داده است و به نظر می‌رسد باید به این شهر نگاه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بیشتر سفرهای درون‌شهری تهران را شاغلان تشکیل می‌دهند، بیان کرد: به همین منظور پیشنهاد اجرای مجدد دورکاری کارمندان ادارات را به ستاد ملی کرونا ارائه دادیم.

زالی همچنین بر توسعه نظام الکترونیکی در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: باید حضور فیزیکی در ادارات کم شود و در این زمینه باید دولت الکترونیکی را توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۶ دستگاه پرخطر در شهر تهران شناسایی شده‌است تصریح کرد: این ادارات از طریق شبکه الکترونیکی کارهایشان را انجام می‌دهند و سایر ادارات نیز باید مراجعه‌های مردمی را کاهش دهند. فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین کاهش سفرهای درون شهری مهمترین راهکارها در این شرایط سخت و حساس کنونی است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.