واکنش لیلا اوتادی به توئیت مشاور وزیر بهداشت

لیلا اوتادی با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش به ماجرای جنجالی در اولویت قرار دادن سلبریتی‌ها برای تزریق واکسن کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش تازه نیوز، لیلا اوتادی بازیگر سینما در واکنش به توئیت علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت درباره در اولویت نبودن سلبریتی ها برای دریافت واکسن کرونا، نوشت که او به‌عنوان آخرین نفر در ایران واکسن خواهد زد.

این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشت: “گرچه که باحمایت همان سلبریتی‌هایی که دم انتخابات نطق‌شان باز می‌شود، در منصب‌ها جا خوش کرده‌اند، اما…

سخن کاملا منطقی ست، هنرمندان هیچ ارجحیتی برمردم عادی ندارند.

من به شخصه تا کل ۸۰ملیون نفر ایرانی در دورترین نقاط وروستاها واکسن نزنند، از زدن واکسن معذورم، من ۸۰میلیون ویکمین نفر خواهم بود.”

لیلا اوتادی واکسن کرونا

هنوز ساعاتی از واکنش گسترده مردم به سفر خارجی یک سلبریتی سرشناس و از بازیگران سینمای ایران برای زدن واکسن کرونا نگذشته که انتشار نامه سازمان نظام پزشکی خطاب به مسئولان ارشد وزارت بهداشت برای در اولویت گذاشتن هنرمندان (سلبریتی‌ها) در صف دریافت واکسن خبرساز شده و بازتاب‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی داشته است.
سازمان نظام پزشکی در نامه‌ای از وزارت بهداشت خواست، همزمان با کادر درمان، بازیگران و هنرمندان یا همان سلبریتی ها هم در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند که این موضوع با واکنش علیرضا وهاب‌زاده مشاور وزیر بهداشت همراه شد.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.