تهران نارنجی شد/ نگران‌کننده: تغییر رنگ تهران سریع‌تر از دیگر مناطق کشور است

علیرضا زالی گفت: در حال حاضر با افزایش میزان مراجعه کننده به بیمارستان‌ها شاهد تغییر وضعیت تهران از رنگ زرد به نارنجی هستیم.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، علیرضا زالی فرمانده مدیریت ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران در ارتباط مستقیم بخش خبری اخبار شبکه پنج اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش میزان مراجعه‌کنندگان بخش سرپایی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بیشتر شدن تعداد تست‌های مثبت افراد ما شاهد تغییر رنگ وضعیت تهران از رنگ زرد به نارنجی در تهران هستیم.

او ادامه داد: در حال حاضر میزان بستری‌های بیماران در تهران افزایش پیدا کرده و در حدود پنج هزار نفر به مراکز درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده که این موضوع نگران‌کننده است. این افزایش آمار مربوط به ازدحامات هفته آخر اسغند ماه است و آثار سفر‌ها در نوروز در انتهای هفته دوم فروردین ماه خودش را نشان می‌دهد.

زالی بیان کرد: تغییر رنگ در تهران سریع‌تر از سایر مناطق کشور است و امروزه ۲۷۲۸ نفر در بیمارستان‌های تهران بستری هستند. در حال حاضر ۹۰۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و این به معنای این است که ۳۲ درصد از بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

او افزود: در شبانه روز گذشته تعداد ۵۱۸ بیمار در بیمارستان‌های تهران بستری شدند و در حال حاضر وضعیت تهران نارنجی است و شهر‌های ملارد و بهارستان از رنگ آبی به زرد وضعیت‌شان تغییر کرده است.

۱ نظر
  1. همت

    اندک اندک جمع کروناییها میرسند وسناریوی رنگینه ها درحال اجرا ،اجرا کنندگان عبارتند از ستاد کروناییها ، معاونین همیشه درصحنه رسانه های وزارت بهداشت وپلیسهای راهور قبض بدست ، ودیگربازیگران سریالی کرونا

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.