واکنش‌های تند به ادعای عضو دفتر نشر آثار رهبری: ببخشید شما؟ +تصاویر

انتشار توییتی عجیب از معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب دقایقی بعد از پایان بیانات امروز رهبری، با واکنش تند فعالان سیاسی و رسانه‌ای مواجه شد.

به گزارش تازه‌نیوز، بعد از پخش بیانات رهبر انقلاب در خصوص ردصلاحیت‌ها و تذکر جدی به شورای نگهبان، مهدی فضائلی، سخنگوی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، در توییتر خود نوشت:

تعریض رهبر انقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.

این توییت با واکنش چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای مواجه شد که اولا بیانات رهبر انقلاب نیاز به سخنگو و مفسر ندارد و ثانیا مسئولیت شما در دفتر رهبر انقلاب چیست که توییت می‌زنید و جریان‌سازی می‌کنید.

رسول جعفریان، استاد دانشگاه و پژوهشگر در واکنش به توییت فضائلی نوشت: برخی دنبال خط دادن به شورای نگهبان هستند؛ از همان گروه که تا به حال هم با دادن گزارش‌های اشتباه به این شورا، آبروی آن را در معرض خطر قرار داده‌اند. هیچ راهی جز تأیید صلاحیت آقای لاریجانی نیست، چون اساس آن تصمیم‌گیری خطا بوده است.

عباس عبدی هم در واکنشی به توییت فضائلی نوشت:

حالا که رفع ابهام کردند که این تعریض متوجه شورای نگهبان نیست، خوب بود می‌گفتند پس متوجه کیست تا ابهام بزرگتر ایجاد نشود!

پاسخ عباس عبدی به توییت فضائلی

سیامک شادکام، خبرنگار فارس هم به توییت فضائلی واکنش نشان داد:

الحمدالله رهبری خودشون هستند و سایه‌شون بالاسرمونه آقای فضائلی. این الان خبره یا تحلیل؟
مسئولیت شما دقیقا در دفتر چیست؟ شرح بیانات رهبری بعد از هر سخنرانی یا در مورد اخیر تصمیم‌گیری از زبان اعضای شورا؟ بهتر نیست موضوع را به شورای نگهبان بسپارید؟

پاسخ شادکام به توییت فضائلی

بهروز شجاعی، روزنامه‌نگار نیز نوشت: آقای فضائلی شما خطا کردید! در بیوی توییتر خود نوشتید آن‌چه اینجا مطرح می‌کنید مواضع شخصی است و ربطی به جایگاه حقوقی ندارد، آن وقت بر خلاف اعلام سخنگوی شورای نگهبان، نظر خود را در اینستاگرام رهبری که تحت مدیریت دفتر حفظ و نشر است منتشر می‌کنید! رهبری در جریان هستند؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.