آقای زاکانی این هدیه 500میلیون تومانی را یادتان هست؟ +سند

اظهارات تند و بی ادبانه زاکانی در مناظره اول نامزدهای انتخاباتی، با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

به گزارش تازه‎نیوز، رفتارهای تند و اظهارات زشت علیرضا زاکانی در روزهای اخیر با واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. چندی پیش انتشار ویدئویی از مرحوم حسینیان نیز به روند حضور او در مجلس در دوران دولت احمدی نژاد، جنجالی شد. حالا هم علی پاکزاد، روزنامه‌نگار اقتصادی با یادآوری کمک‌های میلیاردی دوران محمود احمدی‌نژاد به برخی افراد، خطاب به علیرضا زاکانی در توئیتر نوشت:

آقای زاکانی⁩ دریافت وام‌های⁩ بلاعوض دوران دولت احمدی‌نژاد⁩ رو هم یادمان هست! چند صد میلیون تومان با دلار⁩ ۲هزار تومانی الان چقدر میشه؟ اگر توی جیب مبارک هم نرفته به نام شما در یافت شده، خروجی آن چی بود؟ بصیرت‌افزایی که کردید را نشانمان بدهید.

نکته جالب در خصوص این قرارداد اینکه در زمان انعقاد این تفاهم نامه 500میلیون تومانی، قیمت دلار در آن روزها بین هزار تا هزار و دویست تومان بود.

2 نظر
  1. علی

    آقای زاکانی به هیچ عنوان تند و بی ادبانه حرف نزد اون کسایی که به ادبانه و با دروغ حرف زدن همتی و مهر علیزاده بودنند ایشان در مقابل فساد ایستاده است ، این تفاهم نامه ای که رو کردی برای تمام روز نامه ها بوده طبق ضوابط و مقررات بوده برای شخص زاکانی نبوده و قطعا به نحو احسن انرا هزینه کرده است شما برید اون افرادی رو معرفی کنید که دولت حسن روحانی ارز 4200 بهشون داد و نه واردات کردن و نه پس دادن در بازار ازاد فروختن و اگر هم واردات کردن با قیمت آزاد فروختن

  2. بهرام

    شمایی که بدون اجازه آدرس و شماره تلفن زاکانی را در فضای مجازی منتشر کردین. باید در دستگاه قضایی پاسخگو باشین

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.