مردی که به خاطر توهم ناشی از شیشه زنش را کشت!

توهم ناشی از مصرف مواد مخدر صنعتی منجر به قتل همسر شد.

وی افزود: در بدو ورود به دامداری، ماموران با پیکر بی‌جان یک خانم ۳۰ ساله از اتباع افغان و چند بچه کوچک و همسر متوفی که در محل حضور داشتند مواجه شدند، با تحقیقات و بررسی های تخصصی مشخص شد مقتول توسط همسر ۳۳ ساله اش با استفاده از سلاح سرد از ناحیه گردن دچار جراحت شده و سپس خفه شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه قاتل بلافاصله دستگیر شد، خاطرنشان کرد: در بازدید از متهم حدود یک گرم مواد مخدر از نوع شیشه نیز کشف و در تحقیقات انجام شده متهم ضمن اقرار، انگیزه خود را از قتل همسرش، احتمال خیانت به وی بیان کرد.

جلیلیان با اشاره به اینکه پیامدهای آثار منفی اعتیاد به موادمخدر صنعتی منجر به بروز چنین قتل هایی می‌شود، ادامه داد: جسد متوفی با دستور مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی و پس از تشکیل پرونده متهم در اختیار مراجع قضایی گرفت.

منبع: رکنا

بیشتر بخوانید:

۱ نظر
  1. الهه

    متاسفانه زنان زیادی هستند که شاهد مصرف شیشه توسط همسرانشان هستند اما با رفتن به دادگاه هم گره ای از کارشان باز نمیشود چون هیچ وقت دادگاه حق را به آنها نمی دهد .آنقدر این زنان باید زیر تیغ شوهر جلادشان باشند و کتک بخورند و شکنجه بشوند تا بمیرند……. این رای دادگاههای کشور ماست .
    هیچ کس نمیتواند شب و روز وحشتناک این زنان را درک کند فقط خدا میداند و دلشان . خدا میداند که چقدر این زن بدبخت عذاب کشیده و شاهد روزها و شبهای توهم شوهر نامردش بوده تابالاخره بیگناه و ناجوانمردانه کشته شده ، طفلی بچه هایش که کشته شدن مادرشان را دیدند.
    اف بر قانون و دادگاهی که اصرار بر ادامه ی این چنین زندگیهای وحشتناکی را می دهد . زندگی با آدمی که شیشه مصرف میکند لحظه لحظه اش زجر و ترس و ناامنی ست .

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.