دعوت کنعانی‌زادگان به تیم ملی مایه ننگ است/ هرجای دنیا بود محرومش می‌کردند!

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به لیست جدید تیم ملی گفت: آخر چطور ممکن است بازیکنی که فیلم آن رفتارهای زشت و خجالت آورش در همه جا پخش شد و مردم ایران و آسیا و کل جهان آن را دیدند دوباره به تیم ملی دعوت شود؟

به گزارش تازه نیوز، محمد نوری در مصاحبه با خبرورزشی، درباره دعوت شدن محمدحسین کنعانی زادگان پس از اتفاقات حاشیه‌ای یک ماه گذشته گفت: برای آقای اسکوچیچ متاسفم! ثابت کرد که در تیم ملی هیچ اختیاری از خودش ندارد و هیچ کاره است. آخر چطور ممکن است بازیکنی که فیلم آن رفتارهای زشت و خجالت آورش در همه جا پخش شد و مردم ایران و آسیا و کل جهان آن را دیدند دوباره به تیم ملی دعوت شود؟ هرجای دنیا بود او را محروم می کردند. اتفاقاتی که باعث خجالت همه مردم ایران شد. مگر پرونده کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق بسته شده؟ این اتفاقات مایه ننگ ماست. مگر بودن و نبودن او چه تاثیری در تیم ملی دارد وقتی این همه در تیم ملی سوتی داده است.

۱ نظر
  1. سعید

    سلام. فقط از خدا بخواهیم که مارو در چنین شرایطی قرار ندهد. نباید بنده خدا رو سرکوب کرد. این دیگه سرش به سنگ خورده. انشالله که مشکلش حل بشه. خداکنه ما هم بتونیم مقابل شیطان و نفس مون بایستیم. پس قضاوت نکنیم.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.