رفت و آمد عجیب مدیران ارشد دولت روحانی در ستاد رئیسی!

یک عضو ستاد ابراهیم رئیسی از حضور پر تعداد مدیران ارشد دولت روحانی در ستادهای رئیسی صحبت کرده و گفته است: در همین انتخابات به کرات دیدم که مدیران ارشد اجرایی دولت آقای روحانی در ستاد آقای رئیسی با چه جدیتی پله ها را بالا و پایین می رفتند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از دیده‌بان، سیدحسین نقوی حسینی، نماینده سابق مجلس گفت: در دهه شصت باید به افراد التماس می شد تا مسئولیتی را قبول کنند اما الان مردم این روحیه را نه تنها در افراد نمی بینند بلکه مشاهده می کنند طرف برای آنکه مسئولیت بگیرد دست به چه حیله گری هایی می زند چه هزینه هایی انجام می دهد تا در یک جایگاهی برسد.

سید حسین نقوی حسینی فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس در این گفت و گو به به موضوع حضور مدیران ارشد دولت روحانی در انتخابات و فعالیت آنها به نفع رئیسی پرداخته به نامه نیوز گفت: در همین انتخابات به کرات دیدم که مدیران ارشد اجرایی دولت آقای روحانی در ستاد آقای رئیسی با چه جدیتی پله ها را بالا و پایین می رفتند. این رفتارها برای ما جای تعجب داشت چون دولت هنوز مستقر بود و قابل پذیرش نبود که این مدیران بخواهند به دولت پشت کنند. معتقدم اگر نسل جدیدی از مدیران پاکدست، سالم، متدین، متعهد، ساده زیست و خدمتگزار روی کار بیایند قطعا مردم دوباره به اثربخشی در مشارکت سیاسی باور خواهند کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.