پشت‌پرده پاداش‌های استقلال از جیب فرهاد مجیدی

قرار است هر یک از استقلالی‌ها به خاطر برد در دربی ۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرند و فرهاد مجیدی با کمک برخی از دوستانش این مبلغ را تأمین خواهد کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از خبرورزشی، هفته‌هاست بعد از برد استقلال فرهاد مجیدی به بازیکنان این تیم پاداش می‌دهد. این پاداش شخصاً از سوی او پرداخت می‌شود. در برهه‌ای شایعه شد که فرهاد مجیدی به خاطر پاداش‌ها یکی از خانه‌های خود را فروخته است که فرزاد مجیدی خیلی زود این خبر را رد کرد.

در پایان دربی میزان پاداش به استقلالی‌ها افزایش پیدا کرد و گویی قرار است هر یک از استقلالی‌ها به خاطر برد در دربی ۵۰ میلیون تومان پاداش بگیرند. آیا فرهاد مجیدی این پاداش ها را از جیب پرداخت می‌کند؟ سرمربی تیم استقلال در پایان دربی به صراحت در این باره صحبت کرد و گفت: «صددرصد این پاداش را می‌دهم. من اینجا اعلام می‌کنم در هفت بازی قبلی که شش بازی را بردیم و یک بازی را مساوی کردیم، دوستان بسیار خوبی داشتم که به من برای پرداخت پاداش کمک کردند. آنها عاشق استقلال هستند و دوست ندارند در اینستاگرام باشند و سر تمرین بیایند. مطمئن باشید برای بازی این پاداش را بعدی ۲ برابر می‌کنم.»

این در حالی است که باشگاه استقلال مدت‌هاست پرداختی به بازیکنان را به خاطر مشکلات مالی متوقف کرده است و این موضوع بارها و بارها اعتراض فرهاد مجیدی را به همراه داشته است و به نظر می‌رسد وزارت ورزش و جوانان هم از آنجایی که به پایان عمر خود نزدیک می‌شود استقلال را رها کرده است!

تماشای این ویدئو را از دست ندهید: گاف‌های ادامه‌دار در برنامه میثاقی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.