دعواهای بی‌پایان دربی؛ شکایت باشگاه پرسپولیس از ارسلان مطهری

 باشگاه پرسپولیس با توجه به مطالب انتشار یافته علیه محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر، شکایت خود را به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال خواهد کرد.

به گزارش تازه نیوز، واحد حقوقی پرسپولیس امروز اعلام کرد: «مجموعه باشگاه و تیم فوتبال پرسپولیس حُسن نیت و حُسن رفتار خود را بعد از دربی اخیر نشان داد و با وجود بحث‌هایی که در ارتباط با مسائل داوری وجود داشت، عوامل باشگاه و مربیان تیم در اظهار نظرهای خود، صعود حریف سنتی به مرحله بعدی را تبریک گفتند.

اما متأسفانه در روزهای گذشته از سوی بعضی اعضای تیم استقلال شاهد انتشار محتواهای توهین‌آمیز نسبت به اعضای تیم پرسپولیس از جمله محمدحسین کنعانی‌زادگان و عیسی آل‌کثیر بودیم که از جنبه حقوقی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد‌؛ به ویژه که این مسئله باعث آزردگی اجتماعی شده و فکر نمی‌کنیم هواداران هیچ یک از تیم‌ها، از جمله هواداران پرسپولیس و استقلال چنین رویکردی از سوی عوامل باشگاه و تیم خود را تأیید کنند. باشگاه براساس وظیفه ذاتی خود در دفاع از حقوق باشگاه و عوامل آن، لایحه‌ای را در دست تنظیم دارد که همراه با مستندات تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد شد.»

گفتنی است یکی از بازیکنانی که باشگاه پرسپولیس از او شکایت خواهد کرد، ارسلان مطهری مهاجم آبی‌هاست که بعد از بازی پنج‌شنبه، محمدحسین کنعانی‌زادگان را به تمسخر گرفت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.