صدور حکم پرونده کالدرون علیه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس یک ماه برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون فرصت دارد و در غیر این صورت با محرومیت نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ورزش سه، باشگاه پرسپولیس که در ۱۸ ماه اخیر و در دوره سه مدیرعامل از پرداخت مطالبات گابریل کالدرون ناکام مانده بود، حالا با حکم نهایی برای این پرونده مواجه شده و تنها یک ماه برای تسویه حساب با سرمربی آرژانتینی فرصت دارد.

سرخپوشان ۵۸۰ هزار دلار باید به کالدرون پرداخت کنند که این مبلغ حقوق گابریل کالدرون است که البته باتوجه به تاخیر پرسپولیس در پرداخت، با ۵ درصد سود سالیانه نیز همراه شده و علاوه بر این رقم ۲۵ هزار فرانک نیز باید به دادگاه عالی ورزش پرداخت شود.

نکته مهم اینکه فیفا امروز با ارسال ایمیلی جداگانه، در رای دیگر خود، به شکایت خواکین اشاره کرد و نوشت: «باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا باید ۵۵ هزار و ۳۸۱ دلار به عنوان حقوق به علاوه سود سالیانه و همچنین ۴۰ هزار دلار همراه با سود سالیانه به عنوان مبلغ غرامت بابت نقض قرارداد به این مربی اسپانیایی پرداخت کند. پرسپولیس موظف به پرداخت مبلغ ۳ هزار ۵۰۰ فرانک سوییس به این مربی و ۲ هزار فرانک سوییس به فیفا بابت هزینه دادرسی و ۱۰ هزار فرانک سوییس به عنوان جریمه است.»

باشگاه پرسپولیس فرصت این را دارد تا در یک ماه آینده تا ۱۷ شهریور، قرارداد بازیکنانش برای پنجره تابستانی را به ثبت برساند و از این بابت مشکلی نداشته باشد. همچنین در صورتی که تسویه حساب انجام نشود، ماننده پرونده برانکو محرومیت تا زمان پرداخت در کمین سرخپوشان خواهد بود.

گابریل کالدرون در دوره مدیریتی ایرج عرب جایگزین برانکو ایوانکوویچ شد و پس از او محمد حسن انصاری فرد تصمیم به قطع همکاری با وی بدون پرداخت مطالبات گرفت. مهدی رسول پناه مدیرعامل از پرداخت طلب کالدرون ناکام ماند و حالا باید دید تیم مدیریتی جدید چه خواهد کرد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.