وضعیت شاخص بورس در هفته سوم مردادماه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته‌ای که گذشت در ادامه روند صعودی خود با ۷۸ هزار واحد افزایش نسبت به هفته گذشته با ثبت رقم یک‌میلیون و ۴۸۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات هفته‌ای که گذشت (چهارشنبه، ۲۰ مرداد ‌ماه) در آستانه ورود به کانال یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی قرار گرفت و با ۷۸ هزار واحد افزایش نسبت به هفته نخست مردادماه، به عدد یک‌میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید. براین اساس رشد شاخص کل در هفته جاری معادل ۵.۵ درصد بود.

شاخص کل در پایان روز چهارشنبه هفته گذشته (۱۳ مرداد ماه) در حالی با رقم یک میلیون و ۴۰۶ هزار واحد به معاملات پایان داد که این رقم روز گذشته (چهارشنبه، ۲۰ مرداد ماه) به یک‌میلیون و ۴۸۴ هزار واحد رسید.

شاخص کل (هم‌وزن) در پایان هفته گذشته ۴۰۳ هزار و ۲۶۴ واحد بود که در هفته جاری این عدد به ۴۲۲ هزار و ۳۳۰ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) از ۲۵۴ هزار و ۸۲۰ واحد به عدد ۲۶۶ هزار و ۸۳۱ واحد رسید.

۱ نظر
  1. فرهاد

    شاخص شاید درمحدوده یک و پونصد یه درجایی بزنه یا نیمچه منفی بزنه که طبیعیه شاید یک هفته اینطوری باشه .برای اوناییکه به دید میان مدت یا بلند مدت خریدن زیاد مهم نیست ولی برای اوناییکه نوسانگیری میکنن ممکنه سودشون بپره ممکنه سیو سود کنن یا اینکه دیدشونو بلند تر کنن وقتی قیمتها یکم پایینتر اومد میانگین کم میکنن در کل خیلی مهم نیست مهم اینه که شاخص تاآخر سال شاهد شاخص 2 میلیونی خواهیم بود صرف با نگهداری دراز مدت یا میان مدت هست

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.