توضیحات عنابستانی درباره قهر روز گذشته نماینده شازند

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: احمدی بیغش می‌توانست از زمانی که به او اختصاص داده شد،استفاده کند و نباید دندان اسب پیش کشی را می‌شمرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از مهر، در ادامه جلسه علنی نوبت صبح روز دوشنبه (۱ شهریور) علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس در تذکر آیین نامه‌ای با استناد به ماده ۷۵، گفت: روز گذشته از تریبون مجلس توسط همکارم آقای احمدی بیغش نکته‌ای بیان شد و بنده را متهم کردند.

وی اظهار کرد: باید یادآور شد که طبق قانون برای هر وزیر دو مخالف و دو موافق می‌توانند صحبت کنند، البته براساس آیین نامه می‌توان وقت را به همکاران دیگر واگذار کرد که نام من برای مخالفت به وزیر امور خارجه به قید قرعه انتخاب شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس اظهار داشت: احمدی بیغش از بنده درخواست کرد که تمام وقتم را به او واگذار کنم که نهایتاً با توجه به در نظر داشتن طرح برخی از مسائل مقرر شد ۵ دقیقه از زمانم را در اختیار وی قرار دهم. در زمان صحبت کردن گاهی اوقات نمی‌شود زمان را تخمین زد، از این رو بنده حدود ۱۱ دقیقه صحبت کردم و مابقی وقت برای وی باقی ماند، احمدی بیغش می‌توانست از زمان استفاده کند و نباید دندان اسب پیش کشی را می‌شمرد.

عنابستانی تصریح کرد: متاسفانه بخش خبری ۲۰:۳۰ در رسانه ملی که باید به عمق بخشی به آگاهی مردم کمک کند، بی انصافی کرد و این موضوع را در قالب حاشیه به نمایش گذاشت که امیدواریم پاسخ امروز نیز از سوی این رسانه برای مردم پخش شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.