جانشین رونالدو در یوونتوس از انگلیس می‌آید

با جدی شدن جدایی فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس از این تیم، مسئولان این باشگاه به فکر پر کردن جای خالی او در خط حمله هستند.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از ایرنا، کریستیانو رونالدو در آستانه جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچسترسیتی قرار گرفته و مسئولان این تیم از حالا به فکر جانشین رونالدو  در خط حمله هستند.

جدی‌ترین گزینه خرید یوونتوس «مویس کین» مهاجم ایتالیایی اورتون به شمار می رود. او سابقه بازی در تیم‌های تورینو، یوونتوس، پاری‌سن‌ژرمن و اورتون را در کارنامه خود دارد. این مهاجم ۲۱ ساله سابقه بازی در همه رده های تیم ملی ایتالیا را دارد.

کین یکی از مهاجمان مورد علاقه «ماسیمیلیانو آلگری» سرمربی جدید یوونتوسی‌ها است. او در زمان حضور همزمان با آلگری در یوونتوس، فرصت خوبی برای بازی کردن به دست می آورد.

«مینو رایولا» به عنوان مدیربرنامه این مهاجم جوان در تورین حضور دارند و به نظر می‌رسد در حال ترتیب دادن برگشت این بازیکن به یوونتوس باشد.

از «گابریل ژسوس»، «پیر امریک اوبامیانگ» و «مائورو ایکاردی» نیز به عنوان جانشین های رونالدو نام برده می شود اما کین نزدیک‌ترین گزینه به خط حمله بانوی پیر است.

بیشتر بخوانید: انتشار عکسی جنجالی از رونالدو و مسی توسط برادر امیر قطر غوغا به پا کرد +عکس

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.