ایتالیایی‌ها رونالدو را سوژه کردند: حتی یک توریست هم این همه اشتباه لغوی ندارد

اشتباهات کلامی کریستیانو رونالدو سوژه هواداران فوتبال در ایتالیا و سراسر جهان شده است.

به گزارش تازه نیوز و به نقل از ورزش‌سه، بالاخره شایعات جدایی کریستیانو رونالدو که در تمام طول تابستان شنیده می شد به حقیقت پیوست و این ستاره پرتغالی بعد از سه سال بازی کردن در ترکیب بیانکونری، این باشگاه را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. اما کریستیانو رونالدو دیشب و بعد از نهایی شدن انتقال خود به اولدترافورد نامه ای در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر کرده و از هواداران یوونتوسس بابت سه سال حمایت از او و این تیم تشکر کرد.

کریستیانو رونالدو خود را یکی از یوونتوسی ها خطاب کرده و مدعی شد این باشگاه و هوادارانش برای همیشه در ذهن این ستاره ۳۶ شاله و پرتغالی باقی خواهند ماند. اما به نظر می رسد پست رونالدو به زبان ایتالیایی نیز منتشر شده بود، حاوی اشتباهات دستور زبانی و لغوی فراوانی بوده و این موضوع در ۲۴ ساعت اخیر مورد توجه هواداران فوتبال در ایتالیا قرار گرفته است.

برخی کاربران در توئیتر مدعی شدند یک توریست خارجی حتی بعد از چند روز سکونت در ایتالیا نیز می تواند برخی لغات عرف را یاد گرفته و به اندازه رونالدو در یک نوشته کوتاه اشتباه نداشته باشد. همچنین برخی مدعی شدند احتمالا ستاره پرتغالی در شرایطی دشوار این متن را نوشته و فرصتی برای ادیت و یافتن اشتباهات خود نداشته است. البته بسیاری از هواداران یوونتوس بابت نوشته احساسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال از او تشکر کرده و به تحسین رفتار خوب کریستیانو رونالدو پرداخته اند.

بیشتر بخوانید:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.