ترامپ: ارزهای دیجیتال فاجعه هستند

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، در مصاحبه اخیر خود با فاکس بیزینس، به سؤالی در مورد ارزهای دیجیتال پاسخ داد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از عصرایران، ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری فاکس بیزنس که روز سه شنبه منتشر شد، در مورد دیدگاه‌های خود در مورد سلامت بازارهای وال استریت، پیشرفت دولت فعلی و پتانسیل بیت کوین و بازار ارزهای دییجیتال به سوالات مطرح شده پاسخ داد.
رئیس جمهور سابق در پاسخ به سوالات اخیر اظهار داشت: «من واحد پول ایالات متحده را دوست دارم، اما فکر می‌کنم بقیه واحدهای پولی به طور بالقوه فاجعه‌ای هستند که مردم منتظر وقوع آن هستند.
او ادامه داد: آن‌ها [ارزهای دیحیتال] ممکن است جعلی باشند. چه کسی می‌داند آن‌ها چه هستند؟ این ارزهای دیجیتال مطمئناً چیزی هستند که مردم خیلی از آن اطلاع ندارند.»
وی همچنین از حفظ حق حاکمیت دلار آمریکا به عنوان اولویت اول به جای پیشبرد سیستم مالی راکد و استفاده از مزایای فراوانی که فناوری‌های ارز دیجیتال و بلاک‌چین ارائه می‌دهند، صحبت کرد. با وجود این که نظرات ترامپ مخالف ارزهای دیجیتال می‌باشد، قیمت ارزهای دیجیتال در زمان انتشار این خبرها بدون تغییر چشمگیری ظاهر شد. بیت کوین در تایم روزانه ۱.۱۷درصد کاهش یافته است، اتر ۶.۳۰ درصد افزایش یافته است و دارایی رتبه سوم، توکن کاردانو، ۱.۱درصد کاهش یافته است.
در مقابل، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده، موضع به ظاهر مطلوب‌تری را در مورد فضای ارز دیجیتال اتخاذ کرده است، اما او نیز با این حال هنوز هم با جدیت از احتیاط پیرامون دنیای ارزهای دیجیتال صحبت می‌کند.
در اوایل سال جاری، رئیس جمهور بایدن گری گنسلر، رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی کالا را به عنوان سرپرست جدید کمیسیون اوراق بهادار و بورس منصوب کرد. گنسلر تا کنون یک روش نظارتی سختگیرانه را اتخاذ کرده است که بر ایجاد تعادل بین کمک به نوآوری و حفاظت از منافع شرکت‌کنندگان در بازارهای متمرکز می‌باشد.
در ابتدای این ماه، گنسلر اعتقادات خود را مبنی بر این‌که بازار به مقامات اضافی برای جلوگیری از سقوط معاملات، محصولات و سیستم عامل‌ها در شکاف‌های نظارتی و همچنین منابع بیشتر برای محافظت از سرمایه‌گذاران در این بخش رو به رشد و بی‌ثبات نیاز دارد، اظهار کرد.
ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.