لباس جدید استقلال برای دیدار با الهلال

جلسه هماهنگی مصاف دو تیم استقلال ایران و الهلال عربستان، ظهر امروز برگزار شد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از فرارو، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا فردا شب آغاز می شود استقلال به عنوان نماینده ایران، در دیداری حساس و مهم به مصاف الهلال می رود. شاگردان مجیدی به عنوان تیم نخست از گروه C به دور بعدی مسابقات راه یافتند و الهلال نیز به عنوان تیم دوم راهی این مرحله از مسابقات شده است.

در همین رابطه، مراسم هماهنگی پیش از دیدار فردا شب دو تیم، ظهر امروز و به صورت آنلاین برگزار شد. در این جلسه موارد مربوط به این بازی و قوانینی که باید اجرا شوند، به مسئولان دو تیم ابلاغ شد. از مهمترین نکات این دیدار، برگزاری مسابقه استقلال و الهلال بدون حضور تماشاگر است.

در بازی فردا تیم فوتبال استقلال با لباس و جوراب آبی و شورت سرمه‌ای به میدان می‌رود و دروازه‌بان این تیم هم با لباسی یک دست زرد رنگ درون دروازه قرار می‌گیرد. تیم الهلال نیز با لباسی یک دست سفید بازی می‌کند و دروازه‌بان این تیم با لباس خاکستری به میدان می‌رود.

دیدار حساس استقلال و الهلال، فردا شب و از ساعت ۲۱:۳۰ در استادیوم زعبیل شهر دبی پایتخت امارات برگزار می شود. فو مینگ داور ۳۸ ساله چینی با کمک هموطنانش این دیدار را قضاوت می کند.

در همین ارتباط:

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.