جواد نکونام هم گزینه مربیگری استقلال شد!/ مدیرعامل جدید با مربی جدید می‌آید؟

با توجه به انتخاب مصطفی آجرلو به عنوان مدیرعامل جدید استقلال و البته با در نظر گرفتن رابطه حسنه او با جواد نکونام شایعات جدیدی در خصوص نیمکت مربیگری استقلال به گوش می رسد.

به گزارش تازه نیوز، بعد از حکم کمیته اخلاق مبنی بر محرومیت فرهاد مجیدی و ایجاد حواشی مختلف برای سرمربی آبی‌ها، آینده مجیدی هم در استقلال گره خورده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که چندی قبل مذاکراتی با جواد نکونام انجام شد تا او جانشین مجیدی شود، با این حال نکونام به این پیشنهاد جواب منفی داد. دلیل اینکه جواد در آن مقطع پاسخ منفی به استقلالی‌ها داد این بود که او دوست نداشت در این روزهای بحرانی و پرحاشیه وارد استقلال شود. بعضی از دوستان نکونام هم به سرمربی فصل قبل فولاد توصیه کردند در این مقطع قبول پیشنهاد سرمربیگری در استقلال به ضررش خواهد بود و جواد خیلی زود وارد حاشیه خواهد شد. این افراد دقیقاً فرهاد مجیدی را مثال زدند و گفتند: زمانی که فرهاد به جای استراماچونی به استقلال آمد‌‌، با وجود محبوبیتش بین استقلالی‌ها، هواداران این تیم همچنان استراماچونی را می‌خواستند.
با توجه به محبوبیت فعلی مجیدی در بین هواداران، آمدن نکونام ممکن است حواشی زیادی را به همراه داشته باشد و کار را برای این مربی جوان سخت کند. نکونام و آجورلو در پاس با یکدیگر کار کردند و ارتباط بسیار خوبی با هم دارند. از همین‌رو نزدیکان نکونام معتقدند تنها کسی که می‌تواند جواد را راضی به حضور در استقلال کند‌‌؛ سردار آجورلو است. البته اگر مشکل محرومیت مجیدی برطرف شود‌‌ فرهاد به ماندن در استقلال امیدوار خواهد شد و شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده خواهد داشت. چیزی که مشخص است سرمربی فصل آینده استقلال، یکی از بین مجیدی و نکونام خواهد بود ولی این موضوع به مدیرعامل جدید استقلال بستگی دارد؛ یعنی تصمیم سردار آجورلو.

در همین ارتباط: مصطفی آجرلو مدیرعامل جدید استقلال کیست؟/ سردار سپاه با مدرک درجه یک مربیگری!

۱ نظر
  1. Taj

    خسته نشدید انقدر خبر دروغ و کذب پخش کردید خسته نشدید از حاشیه سازی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.