در نشست شبانه رسول‌پناه و بشار رسن چه گذشت؟

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در نشستی شبانه با رسول‌پناه خواسته‌هایش را مطرح کرد.

به گزارش تازه‌نیوز و به نقل از تسنیم، مهدی رسول‌پناه شب گذشته نشستی با بشار رسن و مدیر برنامه‌هایش برگزار کرد تا برای ادامه یا جدایی این بازیکن از جمع سرخپوشان به نتیجه برسند که این اتفاق رخ نداد.

بشار در این نشست بر تصمیم خود مبنی بر ترک پرسپولیس و رفتن به تیم قطری تاکید کرد اما نتوانست رضایت رسول‌پناه را جلب کند. بشار که مدعی است از تیم قطری پیشنهاد سه میلیون دلاری برای دو فصل دارد، اصرار داشته و دارد که نمی‌خواهد این پیشنهاد خوب را از دست بدهد.

از طرفی رسو‌ل‌پناه که از سوی هواداران پرسپولیس و همچنین یحیی گل‌محمدی برای حفظ بشار رسن تحت فشار است به این بازیکن تاکید کرد؛ پرسپولیس برای فصل جدید و فینال لیگ قهرمانان نیاز مبرمی به او دارد و به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات نمی‌توانند بازیکنی جدید در پست وی به خدمت بگیرند.

در قرارداد بشار رسن بندی وجود دارد مبنی بر اینکه اگر او پیشنهاد خارجی داشته باشد می‌تواند با پرداخت 250 هزار دلار جدا شود اما این بند از نیم فصل لیگ فعال خواهد شد، از این‌رو بشار به سرپرست باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد قراردادش با پرداخت 350 هزار دلار فسخ شود که رسول‌پناه نپذیرفت.

مذاکرات شب گذشته آنها بی‌نتیجه ماند و بشار در تمرین امروز پرسپولیس شرکت نکرد تا نشان دهد تصمیمش را برای جدایی گرفته است. این در حالی است که گل‌محمدی شدیدا مخالف جدایی اوست.

قرار است مذاکرات طرفین ادامه پیدا کند و احتمال اینکه باشگاه پرسپولیس برای صدور رضایت‌نامه بشار مبلغ هنگفتی را طلب کند، زیاد است و در آن صورت بشار شاید حاضر به ماندن در جمع سرخپوشان شود.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.